„Lietuvos draudimo“ techninės pagalbos tarnyba kelyje pagelbės ir pametus raktelius, ir užklimpus

raktai

Iki šiol vairuotojai rinkdamiesi, kur draustis privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu, dažniausiai vertindavo tik kainą, mat šis draudimas neretai buvo traktuojamas kaip „draudimas kitam“. Šalies ne gyvybės draudimo rinkos lyderis „Lietuvos draudimas“ prognozuoja, kad tokios nuostatos netrukus pasikeis – gyventojams pristatomas naujos kartos privalomasis draudimas su „nauda sau“ – technine pagalba kelyje ištisus metus.

„Mūsų atliktų klientų tyrimų duomenimis, apie 70 proc. vairuotuojų techninę pagalba kelyje įvardija kaip reikalingiausią paslaugą greta privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo. Todėl šią paslaugą nuo šiol įtraukiame į savo standartinį privalomojo draudimo polisą – tai reiškia, kad bet kuris klientas, metams apsidraudęs automobilį „Lietuvos draudime“ visą parą visus metus galės naudotis technine pagalba kelyje, ji tampa neatsiejama mūsų teikiamos paslaugos dalimi“, – sako Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ Strategijos klientų ir marketingo departamento direktorė. Tai – naujiena draudimo rinkoje, nes iki šiol pagalba kelyje buvo teikiama tik kasko klientams arba kaip atskira mokama paslauga.

Dėl bėdų kviečia dažniau nei dėl avarijų

Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ pagalbos kelyje tarnybos partnerio duomenys, vos 1 iš 10 iškvietimų būna dėl eismo įvykių, likusieji – dėl įvairių kitų nelaimių kelyje: šaltą rytą neužsivedantis automobilio variklis, sprogusi ar pradurta padanga, dėl neapdairumo automobilyje užtrenkti rakteliai, užklimpus purve ir nebegalint savarankiškai išvažiuoti ar tiesiog pasibaigus kurui. Dėl tokių bėdų iškviesta „Lietuvos draudimo“ tarnyba klientams suteiks reikiamą pagalbą kelyje be papildomo mokesčio, apmokėti reikėtų tik už panaudotas žaliavas (pvz., atvežtą kurą ar naujų raktų gamybą).

„Iš pastarųjų metų statistikos matome, jog tris kartus iš keturių iškvietimų prireikia būtent transportavimo paslaugos – tai yra brangiausia pagalbos kelyje situacija. O vidutiniškai 2014 m. vienas iškvietimas, mūsų tarnybos duomenimis, kainavo 84 eurus (291 litus), taigi vos vieną kartą pasinaudojus paslauga, draudimas, liaudiškai tariant, atsipirktų“, – sakė A. Kazlauskienė.

Mieste atvyks per valandą

Bendrovės duomenimis, daugiausia pagalbos kelyje iškvietimų pernai buvo dėl elektros sistemos gedimų – 38 proc., beveik dešimtadalis – dėl bėdų su padangomis, kiek mažiau (apie 9 proc.) – dėl variklio sistemos gedimų. Iš viso pasinaudoti pagalba kelyje teko kas 15-tam turinčiam šią draudimo apsaugą.

Pasak Aurelijos Kazlauskienės, taip pat itin svarbūs aspektai nutikus nemalonumams kelyje – laikas ir nerimas, ar pavyks sulaukti pagalbos. „Tie, kam teko susidurti su neužsivedančiu automobiliu ar pamesti raktelius kur nors vidury miškų, supranta, koks tai stresas: skambinti, prašyti draugų ar giminaičių išgelbėti. Bendrovė įsipareigoja, kad pagalba atvyks ne vėliau kaip per valandą mieste, užmiestyje su asfalto danga iki 1,5 val., o atokiose vietose – iki 2 val. Pagal pernykštę statistiką, atvykimo laikai trumpesni. Taigi net jei negali padėti artimieji ar aplinkiniai, mūsų klientai galės būti ramūs, jog operatyviai sulauks pagalbos iš savo draudiko”.

Pirmaujanti šalies ne gyvybės draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“ savo paslaugas teikia pusei milijono privačių ir verslo klientų ir per metus atlygina klientams žalų už beveik 60 mln. eurų. Bendrovėje dirba daugiau nei 1100 darbuotojų. „Lietuvos draudimas“ tris kartus iš eilės pelnė „Geriausio darbdavio“ apdovanojimą, 2013 metais buvo pripažintas geriausiu Vidurio ir Rytų Europos darbdaviu.

Statistika kokios pagalbos dažniausiai prireikia kelyje

Visa statistika ir kainos pateiktos remiantis 2014 m. „Lietuvos draudimo” pagalbos kelyje tarnybos duomenimis.

www.auto-bild.lt