„Ford EcoBoost“ varikliai – 5 milijonuose automobilių

EcoBoost 1.0 - 1

Europoje „EcoBoost“ montuojami į kas ketvirtą „Ford“ automobilį

Nuo 2009-ųjų, kai buvo pagamintas pirmasis „EcoBoost“ variklis, „Ford“ pardavė jau 5 milijonus įvairaus litražo šios šeimos narių. Europoje „EcoBoost“ montuojamas į kas ketvirtą čia parduodamą „Ford“ automobilį, o pats populiariausias Europoje „EcoBoost“ yra garsusis 1 litro darbinio tūrio 3 cilindrų benzininis variklis – tokių automobilių jau parduota daugiau nei 230 tūkst. Tris metus iš eilės geriausiu pasaulyje pripažinta jėgainė šiuo metu gaminama Kelne ir Rumunijos mieste Krajovoje.

„Ford EcoBoost“ reiškia puikias galios charakteristikas ir ekonomišką važiavimą – kombinacija, kurios tiesiog laukė pirkėjai visame pasaulyje. „EcoBoost“ iš esmės pakeitė žaidimo taisykles, todėl „Ford“ pavyko prisivilioti daug naujų klientų“, – sakė „Ford of Europe“ viceprezidentas produktų plėtrai Joe Bakajus.

Nedidelio darbinio tūrio, tačiau stebinančios galios  – tai pavyko pasiekti suderinus tiesioginį degalų įpurškimą, turbiną ir kintamų fazių vožtuvų valdymo sistemą. Praėjusiais metais debiutavę specialios serijos „Ford Fiesta Red Edition“ ir „Ford Fiesta Black Edition“ gavo 1 litro darbinio tūrio variklio modifikaciją, kuri generuoja net 140 AG. Tai yra galingiausias masiškai gaminamas tokios kubatūros variklis pasaulyje. Populiarumo sulaukė ir 2,3 litro darbinio tūrio 314 AG „EcoBoost“ variklis, montuojamas į naujos kartos „Ford Mustang“ – maždaug pusė potencialių „Msutang“ pirkėjų Europoje šio variklio pageidauja formuodami virtualų „Mustang“ užsakymą specialiame interneto puslapyje.

EcoBoost 1.0 - 2

Na, o 5-milijonasis automobilis su „EcoBoost“ varikliu buvo „Ford Focus“, nuriedėjęs nuo konvejerio „Ford“ Mičigano gamykloje JAV.  Jame sumontuotas litrinis „EcoBoost“.

Šiuo metu pagaminama daugiau nei 200 tūkst. „EcoBoost“ variklių per mėnesį. Šeimoje yra 1 litro trijų cilindrų, 1,5 litro, 1,6 litro, 2 litrų ir 2,3 litro darbinio tūrio keturių cilindrų bei 3,5 litro šešių cilindrų varikliai.

„Ford“ nuotr.

www.auto-bild.lt