Trečiąjį ketvirtį „Peugeot“ pardavimai daugiausiai augo Europoje ir Azijoje

Peugeot 508Automobilių gamintoja „Peugeot“ trečiąjį šių metų ketvirtį pagerino pardavimo rezultatus Europoje ir Azijoje. Rytuose pardavimai didėjo 55 proc., o Europoje ‒ 10,6 proc.

Visame pasaulyje „Peugeot“ pardavimai trečiąjį ketvirtį padidėjo 7,2 proc., iš viso koncernas per tris mėnesius pardavė 358 900 „Peugeot“ modelių. Per devynis šių metų mėnesius pasaulyje iš viso parduota 1,21 mln. šių prancūziškų automobilių.

Europoje sėkmė lydi kompaktiškąjį crossover „Peugeot 2008“ ir Europos metų automobiliu išrinktą „Peugeot 308“, kurio pardavimo rezultatus gerokai padidino naujasis variantas su universaliu kėbulu.

Dar didesnis šuolis užfiksuotas Azijos rinkoje – pardavimai padidėjo 55 proc. Azijoje šiais metais prognozuojamas maždaug 10 proc. rinkos augimas, todėl „Peugeot“ tikisi išlaikyti spartų pajamų augimą šiame perspektyviame regione.

Per devynis šių metų mėnesius „Peugeot“ pardavimai Baltijos valstybėse augo 5,4 proc. – iš viso parduoti 2389 automobiliai, o bendrovės rinkos dalis siekė 6 procentus.

Apie PEUGEOT

„Peugeot“ veikia beveik 160-yje valstybių ir turi daugiau nei 10 tūkst. prekybos vietų visame pasaulyje. „Peugeot“ sujungia meistriškumą, žavesį, ir emociją. Plėsdamasi augančiose rinkose ir įgyvendindama aukštesnio segmento rinkos strategiją, 2013 metais „Peugeot“ visame pasaulyje pardavė 1,553 mln. automobilių. Taip pačiais metais „Peugeot“ pristatė naują miesto visureigį „Peugeot 2008“ ir atnaujino C segmentą, rinkai pasiūlydama naująjį „Peugeot 308“. Per 125 gyvavimo metus „Peugeot“ bendrai pardavė daugiau nei 60 mln. transporto priemonių.

www.auto-bild.lt