Raudonos stabdžių apkabos – tai „paskutinis mados klyksmas“. Patarsime ir parodysime, kaip galite tai padaryti patys.
Tiek automobilio variklio, tiek važiuoklės ar kėbulo profesionalus tiuningas kainuoja išties nemažai. To daryti visai nebūtina, nes daugelio automobilių savininkų tikslas – sportiškai atrodantis automobilis, o ne geriausias rezultatas Niurburgringo lenktynių trasosė. Šie automobilių savininkai vadovaujasi devizu: visais įmanomais būdais kuo labiau išsiskirti išvaizda, nei iš tiesų būti tokiais! Lygiai tą patį galima pasakyti apie spalvotą stabdžių apkabų, vadinamųjų suportų, tiuningą karščiui atspariais „Foliatec“ dažais. Šį būdą išbandysime gražindami mūsų balto C klasės Mercedes stabdžių apkabas. Šis automobilis turi gerus genus. Ilgalaikiame teste jis dalyvauja beveik septynerius metus. Jo odometras rodo, kad šis Mercedes jau nuriedėjo net 330 000 km, tačiau vis dar yra puikios formos. Tiesa, lenktyniauti Niurburgringo trasoje – ne jam skirtas užsiėmimas. Tačiau nors šio Mercedes benzininis variklis ir nėra galingas, automobilis bent savo išvaizda galėtų atrodyti šaunesnis ir sportiškesnis, nei yra iš tikrųjų. „Foliatec“ dažų spalvą galima rinktis iš 14 atspalvių. Tai, aišku, turėtų būti raudona spalva – sportinių automobilių stabdžių atpažinimo ženklas. Jeigu tiuningo meistras imsis stabdžių apkabų, diskų ir stabdžių trinkelių tiuningo, gali tekti jam sumokėti ne vieną ir ne du tūkstančius litų. O štai reikiamą „Foliatec“ dažų kiekį galima nusipirkti už kelis šimtus litų, atsižvelgiant į tai, kiek ir ką ketinate dažyti. Taigi jums liks nemaža suma pinigų ir galėsite sau leisti „Ring taxi“ automobiliu pralėkti ne vieną Niurburgringo lenktynių trasos ratą!
ABL, 2014 m. Nr. 6
www.www.auto-bild.lt