„PROACE“ tikslas – papildyti „Toyota“ asortimentą svarbioje visos Europos lengvųjų komercinių automobilių rinkoje.
Automobilis pasižymės aptartomis dizaino detalėmis ir „Toyota“ prekiniam ženklui būdingomis priekinėmis grotelėmis, galinėmis durelėmis, ratais ir interjeru.
Universalus ir praktiškas
Naujasis „Toyota PROACE“ bus gaminamas dviejų ilgių ir dviejų aukščių, todėl bendra kroviniui skirta vieta gali siekti 5 m3, 6 m3 arba 7 m3, priklausomai nuo konfigūracijų.
Kad furgonas būtų kuo naudingesnis ir praktiškesnis, didelės talpos krovinio erdvę galima pasiekti atstūmus vienas arba dvejas dureles šone arba gale atidarius dvigubas dureles, kurias galima pakreipti 180 laipsnių.
Šiame erdviame, universaliame skyriuje naudingoji apkrova gali siekti iki 1 200 kg, o velkamoji apkrova – iki 2 000 kg.
„Toyota PROACE“ galima apibudinti kaip 3 sėdimų vietų platforminį furgoną arba 6 sėdimų vietų keleivinį automobilį.
Jaukus ir patogus
Krovinio erdvės universalumas ir praktiškumas dera su jaukumu ir patogumu, sukuriamu automobilio keleiviams.
Pakelta sėdima vieta ir didelis langas garantuoja vairuotojui ir keleiviams patogią aplinką, prilygstančią MPV automobiliui, ir visiškai neriboja matomumo.
Visi „Proace“ modeliai paruošti Šiaurės Europos sąlygoms, be to, juose montuojama automobilio stabilumo kontrolės sistema, priekiniai rūko žibintai, priekinių žibintų valytuvai, sėdynių šildytuvai, elektriniai ir šildomi veidrodėliai, papildomas variklio šildytuvas.
Patogumo suteikia elektra valdomi langai, centrinis durelių užraktas su nuotoliniu pulteliu, reguliuojama vairo padėtis ir tokios papildomos sistemos, kaip mechaninė oro kondicionavimo sistema, garso sistema su „Bluetooth®“, kurią galima naudoti kaip mobiliojo telefono laisvųjų rankų įrangą, ir pastovaus greičio palaikymo sistema.
Kad būtų saugiau važiuoti, standartiškai montuojami stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) su elektrine stabdymo jėgos paskirstymo sistema, automobilio stabilumo kontrolės sistema (VSC) ir artimųjų šviesų žibintai, be to, gali būti montuojama „Toyota Traction Select“ sistema, kuri pagerina sukibimą ir suteikia saugumo vairuojant prasto oro sąlygomis, kai stipriai lyja, šąla arba sninga.
Efektyvios transmisijos ir patobulintos galios sistemos
Naujoji „Toyota PROACE“ bus parduodama su efektyvia dyzeline galios sistema, kuri atitinka naujausius „Euro V“ emisijos reikalavimus.
1,6 l variklis (90 AG/180 Nm) komplektuojamas su 5 pavarų mechanine transmisija, o dviem 2,0 l varikliams (128 AG/320 Nm ir 163 AG/340 Nm) pritaikytos 6 pavarų mechaninės greičių dėžės. 163 AG/340 Nm variklis gali būti komplektuojamas su 6 pavarų automatine transmisija.
„Toyota PROACE“ bako talpa yra 80 litrų, tad su 2,0 l 128 AG arba 2,0 l 163 AG dyzeliniu varikliu galima nuvažiuoti apie 1 250 km atstumą be pakartotinio užpildymo*.
Naujuoju „PROACE“ bus prekiaujama „Toyota“ atstovybėse nuo 2013 m. birželio mėn. Pirmieji pristatymai numatyti 2013 m. trečiąjį ketvirtį.
„PROACE“ kaina prasidės nuo 69 690 Lt.
Naujojo „Toyota PROACE“ pagrindinės specifikacijos
-
Kėbulo matmenys
2 ilgių – L1 (4813mm, ratų bazė 3 000 mm) arba L2 (5143mm, ratų bazė 3 122 mm)
2 aukščių – H1 (1950mm) arba H2 (2280mm)
Kėbulo stilius
3 sėdynių platforminis furgonas
6 sėdynių keleivinis automobilis
Interjero matmenys
L1 – krovinio skyriaus ilgis 2 254 mm
L2 – krovinio skyriaus ilgis 2 584 mm
H1 – krovinio skyriaus aukštis 1 449 mm
H2 – krovinio skyriaus aukštis 1 750 mm
Visi – krovinio skyriaus plotis (maks.) 1 602 mm
Visi – krovinio skyriaus plotis (tarp ratų arkų) 1 245 mm
Krovinio skyriaus talpa L1H1 – 5,0 m3
L2H1 – 6,0 m3
L2H2 – 7,0 m3
L2H1 keleivinis automobilis – 3,6 m3
Montuojami varikliai
1,6 dyzelinis, 90 AG/66 kW@4 000 aps./min, 180 Nm@1500 aps./min
2,0 dyzelinis, 128 AG/94 kW@3 500 aps./min, 320 Nm@2 000 aps./min
2,0 dyzelinis, 163 AG/120 kW@3 750 aps./min, 340 Nm@2 000 aps./min
Visi varikliai atitinka „Euro V“
Degalų sąnaudos 6,4–7,2 l / 100 km kombinuotu ciklu
Degalų bako talpa 80 litrų
Velkamoji galia
Iki 2 000 kg
Naudingoji apkrova
Iki 1 200 kg Pagrindinė įranga
– Standartinė
Artimųjų šviesų žibintai (DRL)
Automobilio stabilumo kontrolės sistema (VSC)
Stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) su elektronine stabdymo jėgos paskirstymo sistema (EBD)
Rūko žibintai
Vairuotojo saugos oro pagalvė (dviejų išsiskleidimo lygių)
Reguliuojamos padėties vairas
2 sėdimų vietų keleivių sėdynė
Keleivių saugos oro pagalvė
Sėdynių šildytuvai
Elektra valdomi langai
Centrinis durelių užraktas su nuotolinio valdymo pulteliu
Į greitį reaguojantis automatinis durelių užraktas
Šildomi ir elektriniai durelių veidrodėliai
Visa galinio skyriaus perdanga
Dešiniosios slankiosios durelės su apmušalais
Galinės durelės su apmušalais
Papildomas variklio šildytuvas
Papildoma įranga Oro kondicionavimo sistema
Pastovaus greičio palaikymo sistema
Greičio ribotuvas
Garso sistema su „Bluetooth®“
Lietaus jutiklis / automatiniai langų valytuvai
Prieblandos jutiklis / automatiniai priekiniai žibintai
Izoliuota galinio skyriaus perdanga
Kairiosios slankiosios durelės su apmušalais
Visi duomenys dar bus galutinai patvirtinti.
* Nuvažiuojamas atstumas numatytas pagal NEDC degalų sąnaudų vidurkį.