„Toyota“ atjaunino kompaktinį vienatūrį Verso. Jis išgražėjo ir tapo panašus į savo pusbrolį Auris.
Visai neseniai rinkoje pasirodęs naujasis Auris pradžiugino Toyota markei nebūdingu gana radikaliu dizainu. Dizaineriai, kurie tikriausiai didžiuojasi savo kūriniu, pagauti įkvėpimo ir vadovaudamiesi tokiomis pačiomis stiliaus tendencijomis atnaujino ir Verso modelį. Ir, reikia pasakyti, teisingai padarė, nes kitaip šis vienatūris atrodytų lyg pilka pelė šalia tokio gaivumu spinduliuojančio Auris. Reikia pripažinti, kad stiliaus pakeitimas yra labai sėkmingi: abiejų modelių panašumai aiškiai matomi, nors techniškai tai visiškai skirtingų konstrukcijų automobiliai.
Be hibridinio variklio, bet siūlo daugiau komforto
Nuo 2009 metų, kai buvo pristatytas antros kartos Verso modelis, „Toyota“ pasiūlymų sąraše atsirado antras vienatūris Prius+. Kitaip nei Prius+ ir Auris, naujasis Verso neturės hibridinės versijos. Po variklio dangčiu tik viena naujovė – dviejų litrų dyzelinis variklis D-4D. Beje, po patobulinimo jam praradus… 2 AG (galingumas siekia 124 AG), sumažėjo ir degalų sąnaudos (sudeginama 0,7 l mažiau dyzelino 100 km kelio). Variklis dirba gana garsiai, bet akustinius netobulumus kompensuoja puikūs galios rodikliai nuo pat mažiausių apsukų. „Toyota“ teigia, kad koncerno inžinieriai skyrė daug laiko važiuoklės ir vairo sistemos tobulinimui. Pakaba komfortiška, puikiai slopina nelygumus (niekam nekils rūpesčių dėl lietuviškų kelių kokybės), nors kai kalbama apie reakciją (kokio mazgo?) į vairuotojo komandas, ji galėtų būti ir tikslesnė.