Taip turėtų atrodyti tikras vienatūris!


Ilgą laiką iš Prancūzijos nebuvo girdėti nieko įdomaus. Tačiau tai jau praeitis! „Citroën“ prisimena senąsias dorybes ir pagaliau pristato iš tikrųjų labai išraiškingą automobilį.

Kur slypi Prancūzijos automobilizmo gairės? DS, 205 ir Avantime – jau seniai tapo istorijos dulkėmis. Vietoj drąsios aukštosios mados (Haute Couture) pastaraisiais metais matydavome vien tik nuobodžias tendencijas. Labiausiai skaudu buvo dėl Citroën markės – juk jo genuose buvo užkoduota būti kitokiu. Pirkėjai reikalavo kuo daugiau išraiškingumo. Ir štai pagaliau sulaukėme: lyg cirko iliuzionistas „Citroën“ iš skrybėlės vėl ištraukia drąsių formų automobilį. Prancūzo išvaizdos išraiškingumą lemia siauros priekinių žibintų juostelės. Tačiau neapsigaukite, tai tik LED dieniniai žibintai. Pagrindiniai žibintai yra didesni ir įmontuoti šiek tiek žemiau. Žiūrint iš šono į akis krinta tai, kad šis Citroën“ turi griežtesnes proporcijas: priekinė dalis sutrumpinta, o ratų bazė pailginta 5,5 centimetro, gale matome trimatės grafikos žibintus – tai mums pažįstama iš koncepcinių Survolt ir Revolte modelių. Nors naujojo Picasso ilgis tėra 4,43 metro (jis 4 cm trumpesnis už savo pirmtaką), automobilyje daugiau vietos keleiviams ir bagažui. Taigi iki 630 litrų talpos padidėjusi bagažinė (su visomis sėdynėmis) priartėja prie VW Touran (695 litro) bagažinės dydžio. Jei nulenkiama keleivio šalia vairuotojo sėdynės atkaltė, į vienatūrį telpa dviejų su puse metro ilgio daiktai. Antroje eilėje visos trys sėdynės vienodo pločio, jų atlošų atlenkimo kampą galima reguliuoti. Kaip ir pirmtakas, naujasis C4 Picasso turi panoraminį priekinį stiklą ir didelį stiklinį stoglangį. Būtent dėl jų automobilio salone jaučiamasi labai erdviai. Septynių colių ekrane galima valdyti visas automobilio funkcijas – klimato reguliavimo, navigacijos sistemą ir telefoną.