Nedidelis SUV tampa vienu geidžiamiausių šių dienų automobilių. 2008-ajame po truputį yra visko, ko reikia miesto gyventojui.
Net pats „Peugeot“ koncernas apie „Urban-Crossover“ automobilį sako, kad tai miestui skirtas visureigis, kuris yra dinamiškas kaip paprastas lengvasis automobilis ir tvirtas kaip SUV. Vizualiai, žinoma, matome SUV, tačiau visų ratų pavaros mechanizmo nėra – 2008-asis varomas tik priekiniais ratais. Esant sunkesnėms važiavimo sąlygoms pasitarnaus tik elektroninis traukos pagalbininkas („Grip Control“ sistema).
Techniniai dalykai pasiskolinti iš Peugeot 208, tačiau 4,19 m ilgio 2008 modelis yra 20 centimetrų ilgesnis ir 10 centimetrų aukštesnis už Peugeot mažylį. Mieste 2008-asis yra itin manevringas ir lengvai valdomas, net VW Golf, kurio ilgis 4,26 m, reikia daugiau vietos.
2008-ojo modelio salone viskas atrodo kaip ir 208-ojo. Kaip ir „mažajame broliuke“, taip ir čia nedidelis vairas yra gana giliai įmontuotas puošniame valdymo prietaisų skydelyje, o prietaisai sumontuoti virš vairo. Taigi vairuotojo sėdynė 2008-ajame yra sumontuota taip aukštai, kad net ir nedidelio ūgio vairuotojai gali, kaip ir numatyta gamintojų, į prietaisų rodmenis dirstelėti per vairo viršų.
Automobilio gale sėdima taip pat šiek tiek aukščiau, todėl matomumas yra geresnis. Tačiau didesnės erdvės niekam nereikėtų tikėtis. Niekas negali padaryti stebuklų 4,16 m ilgio automobilyje. Taigi ilgoms kojoms vietos lieka nedaug, o visiems suaugusiesiems galioja ta pati taisyklė – neišvengiamai teks palenkti galvą! Žinoma, mūsų bandomas Peugeot 2008 buvo su panoraminiu stoglangiu, kas, savaime suprantama, mažina erdvę virš galvos. Bagažinė „praryja“ nuo 360 iki 1194 litrų, galines sėdynes galima sulankstyti vienu rankos judesiu.
Iš pradžių bus siūlomi du benzininiai ir du dyzeliniai varikliai: trijų cilindrų 1.2/82 AG ir keturių cilindrų 1.6/120 AG. Dyzelinio 1.6 variklio galingumas yra 92 AG ir 115 AG. Didesnis galingumas (115 AG) pastarajam tinka geriausiai. Keturių cilindrų variklis dirba tyliai ir švelniai. Nuo 0 iki 100 km/h Peugeot įsibėgėja per 10,4 s ir žada, kad 100 km kelio bus sudeginama tik 4 litrai degalų.
Dėl gyvybingo dyzelinio variklio 1,3 tonos sveriantis 2008-asis pasirodo esąs guvus, užtikrina gerą nuotaiką, kurios nesugadina net kietoka pakaba. Taigi mini SUV yra pabrėžtinai gyvai ir tiksliai valdomas, o tinkamas vairo mechanizmas daro jį beveik posūkių įveikimo dievu.