Opel, kurį galima įsimylėti?


Jau senokai nebuvo tokio bandomojo važiavimo, per kurį būtume sulaukę tiek daug praeivių dėmesio. Ar Adam atsilaikys prieš italų Fiat 500 blizgesį? Ar jam užteks žavesio nugalėti Mini?

Įsėdame bandomajam važiavimui… Vietos užtenka ne tik smulkioms merginoms, bet ir stambiems vyriškiams. Patogios sėdynės, pakankamai vietos galvai ir kojoms, žinoma, kol niekas nesėdi gale. Šis keturvietis modelis skirtas važiuoti tik dviese. Mažutėlė 170 litrų talpos bagažinė su 30 cm aukščio laipteliu visiškai netinka bulvių maišų pervežimui.
Adam konkurentai – charizmatiškieji Fiat 500 ir Mini. Tačiau ir Opel mažylis ne pėsčias. Tai labai subtilus modelis, siūlantis galybę variacijų. Jame galima keisti beveik viską – 30 000 optinių variantų išties atriša rankas įgyvendinti bet kokią fantaziją, kurią puikiai papildys didelė ratlankių įvairovė – net 31, ir persikų arba net gelsvai žalsva dažų spalva… O kas darosi salone! Keletu žodžių net sunku nupasakoti. Pirmiausia, įspūdinga spalvų įvairovė. Tačiau didžiausią įspūdį daro mėlynas stogo dangus su debesėliais ir 63 LED žvaigždelėmis (380 eurų). Vidaus apdailos medžiagos kokybiškos, labai originalios ir malonios liesti. Dar viena svarbi žinia – mažasis Adam, kitaip nei didieji Opeli, vairuotojo nenervina painia mygtukų kolekcija centrinėje konsolėje. Adam automobiliuke viskas labai paprasta: septyni klavišai ir trys sukamieji reguliatoriai, o jei pageidaujate, ir naujos „Infotainment“ sistemos „Intellilink“ ekranas. Ši sistema lengvai jungiasi su išmaniuoju telefonu. Viskas paprasta ir suprantama, be to, smagu ir tai, kad nereikia skaityti instrukcijos.
Vis dėlto vieną sudėtingą dalyką mažasis Opel turi – tai gana painus kainoraštis. Mažojo Adam kaina nuo 11 500 eurų. Už šią sumą turėsite gana „pliką“ automobiliuką – be klimato reguliavimo sistemos ir lengvojo lydinio ratlankių. Dizainerių sukurtos apdailos subtilumus rasite „Jam“ komplektacijoje (kaina nuo 13 400 eurų), kurioje yra oro kondicionierius ir dailūs 16 colių ratai, be to, dar ir odinis vairas, radijas bei CD grotuvas, ir dar yra pastovaus greičio palaikymo sistema. Papildomai reikės sumokėti už salono puošybą, dizainerių kurtus kilimėlius, „Funky“ arba „Carbon“ stiliaus veidrodėlius.
Galima pasirinkti vieną iš trijų benzininių (70, 87 ir 100 AG) variklių. Mums teko pavažiuoti su galingiausią variklį turinčiu Adam mažyliu. Jo tikrai užtenka dinamiško stiliaus važiavimui mieste.