Prancūziškas GTI sugrįžo!


Sportiška išvaizda ir 200 AG: Peugeot 208 GTi norėtų priminti legendinį 205 GTI.

GTI? Ar tai apskritai įmanoma, juk raidžių derinys GTI visiems primins VW Golf? Vienintelis „Peugeot“ gali sau tai leisti – juk prancūzai gali didžiuotis visai neblogu 205 GTI. Nuo 1984 iki 1995 metų šis modelis buvo sėkmingai gaminamas ir parduodamas. Siekdami, kad prancūzo niekas nepainiotų su VW automobiliais, naujojo Peugeot 208 pavadinimas rašomas su mažąja „i“: GTi.
„Peugeot“ koncernas ir taip gražų 208-ąjį modelį ir toliau dailina: išorę papuošė chromuotomis detalėmis, slenksčiais, aerodinaminiais aptakais ir platesniais sparnais. Sumontavo raudonas stabdžių apkabas ir dvigubus dujų išmetimo sistemos vamzdžius. Salone – aliumininiai pedalai ir slenksčiai, sportiškas vairas, raudonomis LED juostelėmis dekoruoti prietaisai, apstu raudonų stilingų siūlių. Matyti, kad dizaineriai jautė didelį malonumą dirbdami.
205 GTI kadaise buvo varomas benzininio 1.6/105 AG, vėliau – 1.9/120 arba 128 AG variklio. To buvo daugiau negu pakankamai 900 kilogramų sveriančiam automobiliui. Į 208-ąjį montuojamas keturių cilindrų 1.6/200 AG variklis su tiesioginiu įpurškimu ir kintamos geometrijos turbina.