Nuo 1979 m. Range Rover yra prabangos, galios ir prestižo sinonimas. Naudotą trečios kartos automobilį, kuriame sumontuota BMW technika, galima įsigyti už naujo mažo automobilio kainą. Deja, šis automobilis ne be trūkumų.
Šis SUV yra karališkosios šeimos narys. Taip, trečios kartos Range Rover vežiojama karalienė ir jos šeimos nariai. Tačiau nebijokite: jūs neprivalote būti kilmingos šeimos atstovas, kad galėtumėte juo važinėti kasdien. O šiandien naudotas Range Rover nėra itin brangus ir įsigyti jį – tikra pagunda. Bet pažvelkime į praeitį. 1970 metais šis galiūnas tapo prabangių visureigių, kurie aukščiausios klasės komfortą apjungė su gabumais bekelėje, pradininkas. Šiems principams ištikimas ir šiandieninis Range Rover.
Iki 70 tūkst. litų dažniausiai kainuoja modeliai su benzininiu V8 4.4/286 AG ir dyzeliniu 3.0/177 AG varikliu. Abu juos gamino BMW kompanija. Šnekant atvirai, šis SUV – galima sakyti, vokiečių sukurtas automobilis, tik pagamintas Anglijoje. Juk 1994–1999 metais, kai „Land Rover“ kompanija priklausė BMW, bavarai atliko didžiąją darbų dalį. Serijinė stabilumo kontrolės sistema DSC („Dynamic Stability Control“), navigatorius ir multifunkcinis vairas taip pat atkeliavo iš vokiškų automobilių. Bet 2000 metais bavarai šią markę pardavė „Ford“ koncernui. Deja, nuo tada iki 2002 m., kai pasirodė serijinis modelis, buvo itin taupoma. Taip pat ypač piktina siaubingos remonto kainos.