Nebrangus, gražus ir patikimas


Dažnas naudoto automobilio pirkėjas tikisi, kad mašiną pavyks įsigyti pigiai, be to, ji bus graži ir patikima. Kaip tik toks yra antros kartos Citroën C5. Susipažinkime su prancūzu nuodugniau.

Situacija PSA koncerne (jam priklauso „Citroën“ ir „Peugeot) šiek tiek panaši į bankų padėtį: įmonėje ne tik tvyro bloga nuotaika, bet ir iš darbo atleidžiami būriai darbuotojų. Nepaisant tokios slogios situacijos prancūzai gamina išties gerus automobilius. Vienas jų – Citroën C5. Mūsų žurnalo ilgalaikį 100 000 km testą dyzelinis universalas įveikė tikrai užtikrintai ir buvo įvertintas 4–. Taigi labai neblogas pasirodymas.
Didžioji dalis Vakarų Europos pirkėjų naują Citroën C5 automobilį rinkosi universalo kėbulu (prancūzai tokį modelį vadina Tourer vardu). Keturių durų sedanai sudaro ženkliai mažesnę rinkos dalį, todėl tarp naudotų automobilių kainuoja pigiau.
Benzininių motorų gerbėjams siūlomi nuo 1.6/120 AG iki 3.0/211 AG varikliai. Kur kas didesnė tikimybė, kad po prancūzo variklio gaubtu bus keturių cilindrų dyzelinis motoras: 1.6/109 AG, 1.6/112 AG, 2.0/136 AG arba 2.0/163 AG. Jei mėgstate važiuoti sportiškai, ieškokite 2.2/170 AG arba V6 2.7/204 AG dyzelinio variklio. Itin atkaklūs pirkėjai gali rasti ir patį galingiausią modelį su 3.0/241 AG dyzeliniu  motoru.
Visgi praktiškas vairuotojas turėtų rinktis Citroën C5 modelį universalo kėbulu. Pavyzdžiui, mūsų kolegų Hamburge bandytas automobilis turėjo automatiškai valdomą bagažinės dangtį ir hidraulinius amortizatorius, kurie leidžia sužeminti automobilį ir patogiau krauti daiktus. Maloniai nuteikia ir maksimali bagažinės talpa – 1490 l. Argi nepuikus dalykas?