Gerokai pasikeitęs naujasis RAV4 krinta į akis ir priverčia atsisukti praeivius. Pirmoji kelionė su modeliu, turinčiu dyzelinį variklį ir visų varančiųjų ratų sistemą.
Koks turi būti tobulas SUV? Kodėl vis daugiau žmonių nori vairuoti džipuką? „Toyota“ nuosekliai tyrė vartotojų pageidavimus ir reikalavimus. Atsakymai: SUV vairuotojai trokšta universalaus automobilio, į kurį jiems būtų patogu įsėsti ir išlipti, jie pageidauja geresnės apžvalgos nei iš paprasto lengvojo automobilio, ir kad visą laiką būtų garantuotos puikios pravažumo savybės. Būtent toks ir turėtų būti naujasis RAV4.
Važiuojam…
Net tiems, kurie gerai neprimato, nereikia ieškoti akinių, kad suprastų, jog ketvirtos kartos RAV4 yra daug didesnis už pirmtaką. Automobilio ilgis 4,57 metro, o tai 20 centimetrų daugiau nei buvo. Keleiviai gale sėdi labai erdviai, daugiau erdvės siūlo ir bagažinė. Prietaisų skydelis visiškai naujo dizaino, viduje panaudotos tik labai kokybiškos apdailos medžiagos.
Nei automobilio padidėjimas, nei kokybės lygmuo nestebina. Konkurencija šioje klasėje kasmet vis didėja. Nors RAV4 buvo vienas pirmųjų rinkoje pasirodžiusių SUV (debiutas 1994 m.), šiuo metu beveik kiekvienas gamintojas turi net po keletą skirtingo dydžio modelių. Honda CRV, VW Tiguan, Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Subaru Forester taip pat labai sparčiai tobulėja…
RAV4 skleidžia nenusakomą patikimumo jausmą, kurio atsiradimo priežastis (tikriausiai) yra puiki surinkimo kokybė, juntama važiuojant net ne pačiais geriausiais pavasariškais Lietuvos keliais.