Naujasis Auris su dyzeliniu varikliu atkeliavo į Lietuvą. Jis, kaip ir dauguma kitų kompaktinių automobilių, peraugo savo klasę.
1966 metais, pagaminę pirmąjį Toyota Corolla, japonai tikriausiai net nemanė, kad šis modelis tikrąja ta žodžio prasme užkariaus pasaulį. Patikimas, paprastas automobilis tiko viskam: darbui, laisvalaikiui, privatiems klientams ir dideliems kompanijų automobilių parkams. Laikas bėgo, konkurentai spaudė, o „Toyotos“ požiūris buvo labai konservatyvus. Tokio požiūrio rezultatų ilgai laukti nereikėjo – netrukus Europoje Corolla tapo vyresnių ar net senyvo amžiaus žmonių automobiliu. Rinkodarininkams teko kuo skubiau taisyti padėtį. Tuomet ir buvo priimtas sprendimas hečbeko kėbulą turintį Corolla modelį pavadinti Auris vardu ir suteikti jam savarankiško modelio statusą. Tuometiniame pranešime spaudai buvo teigiama, kad Auris – tai modelis jaunimui ir jaunoms šeimoms. Išlepinta Europa labai atsargiai vertino tokį „Toyota“ koncerno žingsnį ir, reikia pripažinti, kad ir Auris netapo nei labai populiariu, nei labai jaunatvišku automobiliu. Ir štai atėjo laikas antram bandymui…
Apie naują Toyota Auris modelį jau rašėme ankstesniuose „Auto Bild Lietuva“ žurnalo numeriuose (nr. ??, ??, 2012), tačiau šį kartą išbandėme modelį su dyzeliniu varikliu. Koks likimas jo laukia šiais nelengvais milžiniškos konkurencijos rinkoje laikais?
Auris modeliui tikrai teks gerokai pasistengti, nes šioje klasėje konkurencija itin žiauri – nauji Golf, Civic, Astra, Focus ir kiti nelabai noriai dalinsis savo gerbėjais. Stumdymasis alkūnėmis vyksta ne tik juokingai mažoje naujų automobilių rinkoje Lietuvoje, bet ir visoje Europoje.
Naujasis modelis neginčytinai atrodo daug gražiau nei senasis, o tai jam tikrai suteikia naujų galimybių. Ar taps Auris jaunatvišku automobiliu, parodys laikas, bet kad jis žingsniuoja milžiniškais žingsniais pirmyn – faktas.