Ar šiuolaikiniai automobiliai vis dar rūdija? Taip! Ir ne bet kokie, o vieno garsiausių „Premium“ segmento mašinų gamintojo. Labai gaila, nes išskyrus šią bėdą, B klasės Mercedes – tikrai geras naudotas automobilis.
Iš pradžių pasirodė mažasis A klasės Mercedes. Kadangi kai kuriems pirkėjams jis buvo tiesiog per mažas, gamintojas 21 cm padidino atstumą tarp ašių ir rinkai pateikė didesnį variantą – B klasės Mercedes. Aišku, padidėjo ne tik pats automobilis, bet ir jo kaina. 2005 m. pristatyta mašina kainavo nuo 75 300 litų, o tai 13 200 litų daugiau nei A klasės Mercedes su tokiu pačiu varikliu.
Iš mažesniojo brolio dičkis paveldėjo tą pačią vadinamąją „sumuštinio“ tipo platformą (dvigubas automobilio dugnas), tuos pačius variklius ir… tuos pačius gedimus. Kadangi variklis sumontuotas neįprastai žemai, net ir tokia, atrodytų, paprasta procedūra kaip vandens pompos pakeitimas, yra daug laiko ir pinigų kainuojantis procesas. Norint ją pakeisti reikia… iškelti variklį. O nuimti ir vėl sumontuoti dyzelinio variklio galvutę servise užtrunka net 18 valandų.
O tokių nemalonių, ilgai trunkančių ir brangiai kainuojančių darbų servise tikrai gali pasitaikyti. Tarkime, jei nepavyks išsukti sugedusios pakaitinimo žvakės, teks nuimti variklio galvutę. Tačiau reikia pasakyti, kad abu šiam modeliui siūlomi dyzeliniai varikliai gana patikimi. Silpnesnis Mercedes B 180 CDI komplektuotas su 109 AG, o B 200 CDI – su 140 AG dyzeliniu motoru. Abiejų Achilo kulnas – važinėjimas nedideliais atstumais. Dėl to greitai užsikemša kietųjų dalelių filtras, o ji pakeisti kainuoja 1700 litų. Tad jei važinėjate trumpais atstumais mieste, verčiau rinktis modelius su benzininiais varikliais. Tai Mercedes B 150 (95 AG), B 170 (115 AG) arba B 200 (136 AG). Retkarčiais pasitaiko turbobenzininės B 200 Turbo (193 AG) ir dujomis varomos B 170 NGT (nuo 2009 m. B 180 NGT) versijos.
Kokių nors didesnių bėdų su šiais modeliais nėra. Kaip jau minėjome, didžiausia šio B klasės Mercedes liga – rūdys. Tiesa, daugiausiai rūdija pirmųjų gamybos metų modeliai. Gaila, bet korozijos židiniai aptinkami ir kur kas naujesniuose automobiliuose.