Japonų gamintojas tikisi, kad naujos kartos Toyota Auris bus gerokai populiaresnis nei pirmtakas.
Japonų Toyota markė ir patikimumas – galima sakyti, tai žodžiai sinonimai. Tai patvirtina ir Vokietijos techninių apžiūrų ataskaitos. Tačiau šio gamintojo kompaktiniai hečbekai originalia išvaizda ir azartiškomis važiavimo savybėmis pasigirti negalėjo. Iki šiol.
Naujasis Toyota Auris stebina ne tik gana ekstravagantiška išvaizda (prisiminkime kaip blankiai atrodė pirmtakas). Įsėdės į automobilį (už pirmtaką jis net 5,5 cm žemesnis, o 1460 mm hečbeko aukštis yra vienas mažiausių tarp šios klasės atstovų) atkreipi dėmesį, kad sėdynė sumontuota neįprastai žemai. Iki visiškos laimės trūksta nebent didesniu diapazonu reguliuojamo vairo, bet įsitaisyti patogiai nesunku. Prieš akis – iš kokybiškų medžiagų surinktas originalus prietaisų skydelis, kuriame šiek tiek svetimkūnis atrodo lyg iš aštuntojo XX a. dešimtmečio atkeliavęs elektroninis laikrodis.
Geresnis nei pirmtakas
Maloniai nustebino gana tyliai dirbantis 1.6/132 AG variklis. Tiesa, ši „arklių kaimenė“ gerokai supančiota ekologinių normų, tad jausmas toks, lyg po variklio dangčiu darbuotųsi bent 20 AG mažiau. O ir norint išjudinti likusias, tenka laikyti dideles apsukas. Tuomet ir vidutinės degalų sąnaudos bent pora litrų didesnės, nei gamintojo deklaruojami 5,9 l/100 km. Palyginti su pirmtaku, naujasis Auris turi kur kas tikslesnę vairo sistemą, o važiuoklė išlaiko neblogą balansą tarp sportiškumo ir komfortiškumo. Ne veltui prie šio automobilio kūrimo prisidėjo ir sportiškąjį Toyota GT86 konstravę inžinieriai!
Antrasis bandytas modelis – hibridas su 1,8 l benzininiu ir elektros motoru, kurių bendra galia siekia 136 AG. Elektros varikliui energiją tiekiantys nikelio metalų hidridų akumuliatoriai sumontuoti po galine sėdyne, todėl neužima papildomos vietos bagažinėje. Važiuojant tiek mieste, tiek ir užmiestyje, pasak gamintojo, hibrido sudeginamo benzino kiekis neturi viršyti 4 l/100 km. Tikrovėje šis skaičius nesiekė 6 litrų, o pasistengus jis galėjo būti dar litru mažesnis. Tik štai kvapą gniaužiančios dinamikos tikėtis neverta – į hibridą montuojama PGS planetarinė pavarų dėžė neskubriai reaguoja į akceleratoriaus paspaudimą ir skatina važiuoti taupiai.