Praktiška ralio legenda

2013 metų kovą Europoje bus pristatytas ketvirtos kartos Subaru Impreza modelis.

Kažkada Subaru Impreza karaliavo Pasaulio ralio čempionato trasose, o šios mašinos buvo kiekvieno berniūkščio svajonė. Nors gamintojas automobilių sportui skirtas išlaidas gerokai apkarpė, patirtis konstruoti automobilius su visais varančiaisiais ratais nedingo.

Ketvirtos kartos Subaru Impreza yra šiais metais Europoje pristatyto Subaru XV SUV jaunesnysis brolis. Tik jis turi 10,5 cm mažesnę prošvaisą ir neteko plastikinių kėbulo apsaugų. Palyginti su pirmtaku, Impreza į ilgį ištįso 15 mm, o plotis ir aukštis liko tokie patys. Taip pat šiek tiek padidėjo bagažinė, kurios talpa siekia nuo 380 iki 1270 litrų.

Kitais metais debiutuosiantis Subaru Impreza iš pradžių bus komplektuojamas su 1.6 „Boxer“ opoziciniu varikliu ir penkių pavarų mechanine arba CVT automatine greičių dėže. Šis bazinis motoras buvo gerokai atnaujintas, turi kintamą vožtuvų valdymo ir „Start-Stop“ sistemą. Variklio galingumas padidėjo nuo 107 iki 114 AG, sukimo momentas – nuo 142 iki 150 Nm. Pasak gamintojo, degalų sąnaudos sumažėjo 20 proc., tad 100 km kelio Impreza su 1.6/114 AG varikliu vidutiniškai sudegina vos 6,2 l benzino. Bandant automobilį vidutinės degalų sąnaudos siekė 6,8 l/100 km – puikus rezultatas automobiliui su visais varančiaisiais ratais.