Populiarus, bet brangus Audi

Šis Audi A3 Sportback yra tikras fenomenas. Nors naudotų automobilių rinkoje jų itin daug, vis dėlto Audi A3 yra brangi mašina. Ar verta mokėti nemažus pinigus už nenaują A3 automobilį?

1996 m. pasirodė pirmos kartos Audi A3. Gamybos pradžioje buvo siūloma trejų durelių versija, o 1999 m. pasirodė penkiaduris modelis. 2003 m. gegužės mėnesį buvo pristatytas triduris hečbekas, o 2004 m. pasirodė penkerių durelių versija. Ją gamintojas pakrikštijo Sportback vardu. Už tridurį modelį Sportback buvo 72 mm ilgesnis, taip pat turėjo kitokias priekines groteles. Abiem modeliams buvo siūlomi tie patys varikliai, jų galingumas siekė nuo 90 AG (1.6 TDI) iki net 340 AG (Audi RS3).

Antros kartos Audi A3 modelis buvo du kartus atnaujintas. 2006-aisiais buvo pristatyti modernūs ir pažangūs 1.4 ir 1.8 TFSI benzininiai varikliai. Jie buvo taupūs, galingi, tačiau ne itin patikimi. Kaip atskleidė „Auto Bild“ atliktas tyrimas (ABL 7/2012), šie motorai turi rimtų bėdų dėl variklio skirstomosios grandinės. 2008 m. triukšmingus dyzelinius variklius su „Pumpe Düse“ sistema pakeitė tyliai veikiantys „Common rail“ dyzeliniai motorai. 2008 m. balandį ir 2010 m. rugsėjį buvo atnaujinta automobilio išvaizda. Šiemet pristatytas trečios kartos Audi A3 – tradiciškai iš pradžių tik trejų durelių versija, o vėliau išvysime ir penkiadurį modelį.