Populiariausias Europoje automobilis Volkswagen Golf sulaukė pamainos. Paryžiaus parodoje pristatomas septintos kartos Golf. Tai visiškai naujas automobilis, kuris už pirmtaką yra visaip kaip geresnis.
Ergonomiškesnis. Vertinant apdailos kokybę ir ergonomiką šeštos kartos Golf buvo kompaktinių automobilių klasės lyderis. Tai įrodė ne vienas palyginamasis testas. Septintos kartos Golf šią kartelę iškėlė dar aukščiau. Jo ergonomika kone ideali, pasirinktinai galima užsisakyti ženklų atpažinimo sistemą, naują statymo pagalbininką, o ergonomiškos sėdynės pelnė Vokietijos medikų asociacijos apdovanojimą.
Lengvesnis. Priklausomai nuo modifikacijos Golf VII už pirmtaką beveik 100 kg lengvesnis. Tarp nebrangių automobilių tai tikra revoliucija! Naujas Volkswagen Golf sveria nuo 1050 kg – panašiai, kiek gerokai ankštesnis ketvirtos kartos Golf. Pavyzdžiui, Opel Astra sveria gerokai daugiau – nuo 1373 kilogramų.
Saugesnis. Naujasis Golf VII siūlo daug šiuolaikinių saugos sistemų: nuovargio atpažinimo, važiavimo savo juosta palaikymo, aktyviąją greičio palaikymo, neišvengiamo susidūrimo metu automobilį stabdančią sistemą.
Manevringesnis. Gamintojas žada, kad šis Golf už pirmtaką bus komfortiškesnis, o valdymas dar tikslesnis. Bazinėje komplektacijoje sumontuotas anksčiau tik sportiškuose GTI modeliuose siūlytas elektronika valdomas XDS riboto praslydimo diferencialas. Greitėjant bus užtikrinamas maksimalus varančiųjų ratų sukibimas su kelio paviršiumi.
Ekonomiškesnis. Mažesnis mašinos svoris, atnaujinti varikliai – tai lėmė, kad, palyginti su pirmtaku, naujas Golf vidutiniškai sunaudos iki 23 proc. mažiau degalų. Benzininis 140 AG TSI variklis 100 km kelio vidutiniškai degins tik 4,8 l (Golf VI 122 AG variklio sąnaudos buvo 6,2 l), dyzelinis 105 AG TDI motoras – 3,8 l, su „Blue Motion“ technologija – vos 3,2 l.