Paryžiaus automobilių paroda – privalomas pasaulinis automobilių „pasimatymas“.
Naujos struktūros stende Peugeot demonstruoja savo grįžimo į plėtros kelią kozirius: suteikia daug vietos naujajam 208-ajam modeliui, iš naujo patvirtina savo siekio kilti į aukštesnę klasę, taip pat automobilio kaip džiaugsmo šaltinio kūrimo politiką, išreiškia savo kūrybinį įkvėpimą ir išmanymą koncepciniu modeliu Onyx, ir galiausiai savo modeliais 301 ir 2008 Concept demonstruoja savo stiprėjančią tarptautinės plėtros strategiją.
Iš 40 serijinių ir koncepcinių automobilių modelių, rodomų jos 3900 m2 stende Paryžiaus parodoje, Peugeot demonstruoja ne mažiau kaip 10 įvairių 208-ojo modelio versijų: rodoma daug įvairių briaunų automobilio, kuris sutelkia unikalią Markės kompetenciją miesto automobilio kūrimo srityje ir įkūnija Peugeot atgimimą.
Iki rugpjūčio pabaigos, prieš pat prasidedant tarptautinei komercinei plėtrai, Markės 2-osios serijos garbingos istorijos paveldėtojas, Europoje pradėtas pardavinėti pavasarį, jau sužavėjo daugiau kaip 103 000 klientų, kurių 90 % pasirinko vidutinės ir aukštos klasės šio modelio versijas.
Pirmą kartą Paryžiaus parodoje pristatomas 208 Intuitive iškelia vairuotojui skirtą komfortą iki aukščiausio laipsnio.
Įdiegęs funkciją Park Assist į specialiąją 208 Intuitive 3 ir 5 durų modelio seriją, šią technologiją pritaiko kasdienybei: vairuojant šį automobilį, jo pastatymas į vietą tampa magiškas…
Pakanka vairuotojui jutikliniame ekrane pasirinkti norimą atlikti manevrą – įvažiuoti į stovėjimo vietą išilgai dešiniojo ar kairiojo kelkraščio. Kai automobilis šoniniais jutikliais nustato, kad pakanka vietos pastatyti automobilį, funkcija Park Assist pasiūlo perimti vairavimą, vairuotojui palikdama valdyti automobilio judėjimą (akceleratorių ir stabžius bei pavarų dėžę).
Parodos proga 208-ajame modelyje pradėdama naudoti funkciją Peugeot Connect Apps, Peugeot patvirtina savo ateities siekius mobilumo paslaugų srityje.
Funkcija Peugeot Connect Apps teikia jos naudotojui naują mobiliojo ryšio patirtį: dešimt programėlių palengvina važiuojančiojo automobiliu kasdienybę, jam nurodydama degalų kainas degalinėse, laisvas vietas stovėjimo aikštelėse ir kt.
Parodoje pristatomas 208 Type R5 primins Peugeot sportinius sunkumus: šiuo naujuoju automobiliu po 208 R2 modelio Peugeot Sport žengia į naują etapą 208-ojo sportiniame kelyje.
Sekdamas 207 Super 2000 modeliu, kuris yra neabejotinas pavyzdys S2000 kategorijoje tiek savo laureatų sąrašu, tiek technine ir sportine charakteristika, 208 Type R5 išnaudos visapusę Peugeot Sport patirtį; šis automobilis pradės lenktynių kovas ir bus pradėtas pardavinėti 2-ajame 2013 metų ketvirtyje, o šalies ir tarptautinių čempionatų laurų ims siekti kitą sezoną.
Žingsnis į aukštesnę klasę ir įsipareigojantis malonumas
Ženevos automobilių parodoje pristatyti kaip koncepciniai, 208 XY ir 208 GTi Paryžiuje jau rodomi savo galutinės išvaizdos, likus šešiems mėnesiams iki jų pardavimo pradžios. 208-asis modelis sumaišė kortas savo kategorijoje, o 208 XY ir 208 GTi drumsčia tvarką prestižinėje (Premium) klasėje.
Jie yra ryškios 3 durų kėbulo išvaizdos su specifinėmis radiatoriaus grotelėmis, šviesos diodų ženklais priekyje, išskirtiniais 17’’ ratlankiais, ištobulinto lygio apdailos medžiagų ir spalvų, unikalios vidaus aplinkos: dar prieš įjungiant kontaktą – prabangus išskirtinis miesto automobilis 208 XY ir atgaivinantis mitą naujasis 208 GTi, – abu išsiskiria bendra savybe traukti žvilgsnius.
O vairavimo malonumas atsivers, kai susitiksite. 208 XY bus komplektuojamas su galingais ir kartu santūriais benzininiais ir HDi varikliais nuo 92 iki 155 AG galingumo. O 208 GTi važiuoklė galės išnaudoti 1,6 L THP variklio, sujungto su 6 pavarų mechanine dėže, visą 200 AG galingumą.
208 XY ir 208 GTi iš naujo akivaizdžiai parodo Markės strategiją kilti į aukštesnę klasę. Ši strategija jau duoda vaisių: per pirmąjį šių metų pusmetį pasaulyje parduota 161 000 Premium klasės Markės automobilių, taigi 20 % visos paradvimo apimties ir tai yra progresas lyginant su pirmuoju 2011 metų pusmečiu.
Taip pat ir 508-asis, gaminamas Prancūzijoje ir Kinijoje, kurio pardavimas per pirmąjį pusmetį pakilo 21 % (69 000 parduotų automobilių), krosoveris 3008, tęsiantis puikų komercinį žygį (parduota 62 000 per tą patį laikotarpį), 207-ojo ir 308-ojo modelių kupė kabrioletai, taip pat liekantys vieni iš šios kategorijos lyderių Europoje; žinoma, nepamirštant ir kupė automobilio RCZ, kuris ryškiai demonstruoja savo charakterį atitinkamoje rinkos nišoje.
Peugeot stende parodos lankytojai galės pamatyti atnaujintą RCZ, kuris nuo šio modelio pardavimo pradžios 2010-ųjų pavasarį jau sužavėjo 44 000 aistruolių, ir kurio nauji kompaktiško sportinio kupė privalumai demonstruojami likus keliems mėnesiams iki pardavimo pradžios.
Naujasis RCZ įgijo naujos išvaizdos priekį, kurio labiau išryškintas sportiškumas atliepia galingą automobilio užpakalį ir dvigubo išlinkio stogo linijas.
Naujos kėbulo spalvos, nauji ratlankiai, nauja arkų spalva, daug naujų vidaus apdailos variantų: naujojo RCZ patrauklumas ir išskirtinumas sustiprinamas platesne palete tiek vidaus, tiek išorės spalvų ir medžiagų derinių, kurie leis kiekvienam klientui susikurti „savąjį“ RCZ. Kad susitikus visada trykštų dinamiškos emocijos…
RCZ R Concept, Paryžiuje pirmą kartą pristatomas savo juodos matinės ir vario spalvos livrėja, anonsuoja radikaliai sportišką modelį RCZ R, kuris išvys dienos šviesą 2013 metų pabaigoje. RCZ R gaus naują variklį 1,6 L THP, kurio galingumas sieks 260 AG, – tai bus galingiausias serijinis automobilis per visą Peugeot istoriją.
Jo efektyvumas bus pavyzdinis, nes galingumas yra vienas iš aukščiausių pasaulyje tarp serijinių automobilių – daugiau kaip 160 AG / L – o numatoma CO2 emisija tik… 155 g/km.
Intensyvaus dinamiškumo pažadas, RCZ R, turės ypatingą važiuoklę, susietą su riboto slydimo diferencialu Torsen.
Markės trys modeliai HYbrid4 taip pat prisideda prie siekio kilti į aukštesnę klasę savo hibridinių jėgos agregatų pagrindinėmis aplinkosauginėmis ir technologinėmis naujovėmis.
Savąja technologija HYbrid4, pirmą kartą pradėta naudoti automobilyje 3008 HYbrid4, išleistame metų pradžioje, Peugeot siūlo naujas aplinkos tausojimo ir vairavimo pojūčių galimybes. Savo bendru 200 AG galingumu, kurį sudaro 2,0 L HDi FAP variklio ir ant galinės ašies įtaisyto elektrinio variklio galia, automobilis 3008 HYbrid4 leis suderinti vairavimo džiaugsmą, pasirinkus vieną iš 4 važiavimo režimų (automatinį, „nulinės emisijos“, sportinį ir 4WD), ir ypatingai santūrias degalų sąnaudas.
Modeliai 508 RXH ir 508 HYbrid4 taip pat papildė hibridinių dyzelinių Peugeot automobilių pasiūlą per pirmąjį šių metų pusmetį. Ši pasiūla randa savo klientus: birželio pabaigoje visi trys modeliai jau gavo daugiau kaip 9 000 užsakymų.
Įkvėpimas: koncepcinis Onyx ir Peugeot Design Lab
Reiklumas, emocija, greitis… 2012 metų parodos Peugeot erdvėje demonstruojamas pagal didžiąją Markės superautomobilių tradiciją sukurtas automobilis Onyx nepritrūks jėgos žadinti lankytojų vaizduotę.
Jo griežtų skulptūriškų formų 4,65 m ilgio kėbulas su 20’’ dydžio ratais slepia atleto širdį: prie anglies pluošto korpuso galinėje vidurinėje dalyje pritvirtintas V8 hibridinis HDi 3,7 L 600 AG galingumo variklis, sekvencinė 6 pavarų dėžė ir ašys yra sukurtos pagal aukščiausio lygio lenktyninių automobilių gamybos reikalavimus.
Kėbulo išvaizda neleidžia likti abejingam savo medžiagų ir spalvų kontrastu: gryno vario sparnai ir durys, iš juodo matinio anglies pluošto pagamintos kitos kėbulo dalys.
Aliuminio arkų įrėmintas dvigubo išgaubimo įstiklintas stogas išryškina anglies pluošto struktūrą ir naujovišką saloną – tikrą fetru aptrauktą brangenybių dėžutę: jame keleiviai puikiai susilies su vieninga visuma. Pati vairavimo pulto koncepcija buvo kuriama pagal intuityvumo idėją: su mažu vairu ir jungikliais iš aliuminio, kurie natūraliai tiesiasi po ranka.
Automobiliu Onyx firma Peugeot tęsia savo naujų medžiagų paieškas: tai yra vadinamasis Newspaper Wood, medžiaga, pagaminta iš suspaustų senų laikraščių, iš kurios yra pagamintas priekinis skydas ir centrinė konsolė.
Šalia Onyx’o pristatomi koncepcinis Onyx Concept Bike, ypatingai lengvas superdviratis su anglies pluošto korpusu, sukurtas studijoje Peugeot Designe Lab, taip pat Onyx Concept Scooter, triratis 400 cm3 hibridinis motoroleris, – šiomis transporto priemonėmis Peugeot pratęsia savo istorinę patirtį kuriant įvairias individualias transporto priemones.
Turėdama daugiau kaip 200 metų pramoninės kūrybos tradiciją ir 120 metų automobilių kūrimo patirtį, Peugeot Paryžiaus parodoje pristato pirmuosius studijos Peugeot Design Lab, pradėjusios veikti birželio mėnesį, darbus.
Peugeot Design Lab yra pasaulinio prekinių ženklų dizaino (Global Brand Design) studija, jos tikslas – plėtoti stiprias ir nuoseklias markės strategijas, galinčias sustiprinti išorinių klientų identitetą, vertes ir kodus. Jos pagrindinė užduotis kurti gaminius, paslaugas ir koncepcijas, išskyrus automobilius.
Pagal šį apibrėžimą Peugeot Design Lab kreipia veiklą į įvairias sritis: prekinių ženklų vaizdavimą, kūrybą, tobulinimą, gamybą, sklaidą.
Peugeot dizaino centro (Centre de Design Peugeot) techninės priemonės ir žinios suteikia studijai Peugeot Design Lab stiprias veiklos galimybes trijuose žemynuose – centruose Paryžiuje, Šanchajuje ir San Paule.
Tarptautinė plėtra: Peugeot jungia aukščausią pavarą
Per pirmąjį 2012 metų pusmetį Peugeot surinktų ir ne Europoje parduotų automobilių apimtys padidėjo 7,5 % lyginant su pirmuoju 2011 metų pusmečiu – iki 287 000 vienetų.
Siekdama įjungti aukščiausią plėtros pavarą Peugeot šioje parodoje pristato du pagrindinius šios tarptautinės plėtros kozirius: 301 ir 2008 Concept modelius.
Naujasis Peugeot 301 yra skirtas sužavėti klientus plačiu mastu, įsigyjančius automobilius augančiose rinkose: tai reiklūs klientai, kuriuos traukia turintys vertę, tačiau prieinamos kainos trijų dalių sedanai.
301-asis įtraukia naujausius stilistinius Peugeot kodus ir yra būdingo dizaino, skatinančio emocijas ir demonstruojančio patvarumą.
Dėl savo matmenų (4,44 m ilgio) jis savo keleiviams atveria talpų saloną – rekordinę erdvę galinėse vietose savo kategorijoje – taip pat įspūdingą 640 litrų bagažinės talpą.
Jis komplektuojamas su naujausia benzininių ir dyzelinių variklių pasiūla, kurių vienas yra naujasis 3 cilindrų 1,2 litro benzininis variklis; automobilis demonstruoja patikimą stabilumą, turi gausią patogumo ir saugumo įrangą: 301-asis yra komfortabilus, patikimas ir tvirtas šeimyninis sedanas, sukurtas taip, kad tiktų važinėti kartais ekstremaliomis klimato sąlygomis, pasitaikančiomis šalyse, kuriose jis bus pradėtas pardavinėti šių metų rudenį.
301-asis yra gaminamas Vigo mieste (Ispanijoje); platus šalių, kuriose jis bus parduodamas ratas apims Turkiją, Vidurio ir Rytų Europą, Rusiją, Ukrainą, Magrebo regioną, Viduriniuosius Rytus, kai kurias Lotynų Amerikos rinkas ir kt. Kitame etape jis bus pradėtas gaminti ir pardavinėti Kinijoje.
2008 Concept – miesto krosoveris: po to, kai paskutinėje Pekino automobilių parodoje buvo pristatytas modelis Urban Crossover Concept, Paryžiaus publikai Peugeot pristato dar labiau miestui pritaikytą automobilį.
Europoje, Kinijoje ir Lotynų Amerikoje inžinieriai ir stilistai bendromis jėgomis kūrė šį būsimą kompaktišką Peugeot modelį, kuris apibendrina pripažintą Markės patirtį kuriant miestui skirtus automobilius ir kompetenciją, kurią liudija 3008-ojo modelio sėkmė.
Automobilis 2008 Concept yra mažas kompaktiškas (4,14 m ilgio) automobilis, judrus ir daugiafunkciškas, išgryninto ir ryškaus stiliaus, skirtas jauniems San Paulo ar Šanchajaus, Paryžiaus, Kvalalampūro ar Maskvos gyventojams, mėgstantiems miesto šurmulį, bet kartais norintiems iš jo pabėgti…
Derindamasis prie savo aerodinamiško kėbulo linijų dinamiškumo, automobilis 2008 Concept po variklio gaubtu slepia 3 cilindrų variklių šeimos naujos kartos kūrinį – 1,2 L variklį su turbopripūtimu ir tiesioginiu įpurškimu, siejantį galingumą (110 AG) bei aukštą sukimo momentą su ypatingai santūriomis degalų sąnaudomis ir taršos emisija.
Pagal 2008 Concept pavidalą automobilio modeliai bus gaminami arčiausiai savo būsimų klientų, – Prancūzijoje (Mulhauze), Brazilijoje (Porto Reale) ir Kinijoje (Vuhane).