„Opel”, su naujuoju „Mokka” modeliu, pristatys unikalias, Vokiečių inžinierių sukurtas vairavimą lengvinančias pagalbines sistemas mažų visureigių segmente. „Opel“ išskirtinės saugą ir komfortą didinančios technologijos bus prieinamas daugeliui vartotojų. Tarp jų yra apdovanojimų pelniusi ir unikali „Opel Eye“ priekinė kamera, „Mokka“ moderni elektroninė stabilumo (ESC), pajudėjimo įkalnėn (HSA) bei važiavimo nuokalnėn (HDC) pagalbinės sistemos.
„Dar kartą „Opel” įrodė savo technologijų, didinančių saugą ir komfortą, pranašumą automobilių industrijoje. Ir tai nėra vien tik pažangus Vokietijos inžinerijos rezultatas, visa tai bus prieinama visureigių klientams,“ – sako Michaelas F. Ablesonas, „Opel“ inžinerijos vice prezidentas. „Didžiuojamės, kad „Mokka“ pristatys daugelį „Opel“ išskirtinių vairuotojo pagalbinių sistemų, tokių kaip „Opel Eye“ priekinė kamera, šiame, sparčiai augančiame automobilių segmente.“
„Opel Eye” priekinė kamera įtaisyta tarp priekinio stiklo ir galinio vaizdo matymo veidrodėlio, vairuotojui pagelbės įvairiais atvejais. Kamera identifikuoja ne tik kelio ženklus bet ir juostas, todėl atlieka kelio ženklų atpažinimo (Traffic Sign Recognition, TSR), išvažiavimo iš eismo juostos (Lane Departure Warning, LDW) ir galimo priekinio susidūrimo (Forward Collision Alert, FCA) funkcijas. Kelio ženklų atpažinimo sistema identifikuoja greičio ribojimo, lenkimo draudimo bei daugelį kitų ženklų, kuriuos parodo prietaisų skydelyje. Priklausomai nuo apšvietimo sąlygų, dabartinė TSR II sistema kelio ženklus identifikuoja 60 m atstumu.
LDW funkcija įspėja vairuotoją netyčia išvažiavus iš eismo juostos. Tai padeda išvengti pavojingų situacijų, pavyzdžiui, kuomet vairuotojas prisnūsta prie vairo. Ši funkcija gali būti įjungta ar išjungta mygtuko paspaudimu. Įjungta LDW funkcija vairuotoją įspėja garsiniu signalu bei ženklu užsidegančiu prietaisų skydelyje. Lygiai taip pat garsu bei ženklu vairuotoją įspėja priekinio susidūrimo FCA funkcija, kai automobilis patenka į kritinę situaciją ir gresia susidūrimas su priešais esančiu automobiliu. FCA sistema įspėja apie galima susidūrimą tiek su stovinčiais, tiek su judančiais objektais. Vairuotojas galimo priekinio susidūrimo funkcijos jautrumą gali kontroliuoti mygtuku ant vairaračio.
Bazinėse, priekinių ratų bei visų ratų variantų versijose yra montuojama elektroninė stabilumo (ESC), pajudėjimo įkalnėn (HSA) bei važiavimo nuokalnėn pagalbos sistemos (HDC). HSA funkcija didina komfortą vairuotojui važiuojant įkalnėn ir sustabdo automobilį jam pradėjus riedėti atgal, net jei stabdžio pedalas nėra naudojamas. HDC sistema veikai atvirkščiai ir yra naudinga kai automobilis rieda nuo itin stataus kalno į priekį. Ši funkcija gali būti įjungta mygtuko paspaudimu. Tuomet vairuotojas gali apriboti ir nustatyti greitį, kuriuo norima nuvažiuoti nuo kalno. Automatiškai palaikomas greitis leidžia vairuotojui nenaudojant stabdžio pedalo saugiai nusileisti nuo kalno. Tai ypač naudinga esant blogam sukibimui su kelio danga – važiuojant apledėjusiu, žvyruotu keliu, kai svarbu išlaikyti pastovų greitį. Norimas greitis yra reguliuojamas vairuotojo akceleruojant ar stabdant, o pagalbine funkciją pasirinktą greitį palaiko pastovų.
Kitos reikšmingos vairuotojo pagalbinės sistemos, kurios montuojamos į „Mokka”, yra apdovanojimų pelniusi „Bi-Xenon“ adaptyvinė priekinių žibintų (AFL+) sistema, kuri pritaiko šviesų intensyvumą ir nuotolį prie važiavimo bei kelio sąlygų naudodama net 11 skirtingų funkcijų. AFL+ sistema turi LED dienos žibintus, miesto, greitkelių, užmiesčio, pėsčiųjų, nepalankių oro sąlygų, ilgųjų, statinio lenkimo šviesų bei papildomos šviesos srauto („High Beam Assist”) funkcijas. Pastaroji funkcija reguliuojama automatiškai, todėl priekyje esančių automobilių vairuotojai nėra akinami šviesos.
Lyginant su įprastais trumpųjų šviesų žibintais, naudojant LED dienos žibintus degalų sąnaudos būna mažesnės, nes jos sunaudoja mažiau elektros energijos. LED tipo žibintai tarnauja 30 kartų ilgiau nei halogeniniai žibintai.
„Mokka” modelis yra pirmoji iš trijų kompanijos pristatomų naujienų, su kuria „Opel” ženklas įžengia į naują automobilių segmentą. 2013 m. pirmąjį pusmetį bus pristatytas stilingas, mažas miesto automobilis ADAM, taip pat numatomas naujo kabrioleto „Cascada“ debiutas.