Prie šio mielo Peugeot 207 vairo dažniausiai išvysi moterį. Tačiau ar patikimas šis naudotas prancūzas? Šiandien gerai prižiūrėtas mažasis liūtukas kainuoja vos 15 000 litų.
Ak, koks dailus šis mielas raudonas mažylis! Tačiau ar ši mergina nuotraukoje žino, kad simpatiškasis Peugeot 207 „Auto Bild“ TÜV patikimumo ataskaitoje atsidūrė tik 111 vietoje tarp 127 automobilių?
Prancūziškas Peugeot 207 rinkoje pasirodė 2006 metais. Jau gamybos pradžioje šie mažieji prancūzai turėjo skirtingą priekinės dalies apdailą. „Sport“ ir „Platinum“ komplektacijos modeliai pasižymėjo kitokiomis, agresyviau atrodančiomis priekinėmis grotelėmis ir daugiau chromo apdailos. Pigesnių „Filou“ ir „Tendance“ modifikacijų išvaizda buvo ne tokia iššaukianti.
Iš pradžių buvo siūlomi variantai su keturių cilindrų motorais: 1.4/88 AG ir 1.6/109 AG benzininiais ir 1.6/109 dyzeliniu varikliu su kietųjų dalelių filtru. Vėliau buvo pristatyti modeliai su 1.4/73 AG benzininiu motoru, taip pat su dviem tiesioginio įpurškimo benzininiais varikliais. Šie 1,6 litro benzininiai motorai buvo kurti drauge su BMW. Vieno jų galia siekė 115 AG, turbobenzininio variklio – net 150 AG.
Mažasis liūtukas buvo gaminamas su trejomis ir penkeriomis durelėmis. Gamoje taip pat buvo siūlomas universalas SW ir kabrioletas CC. Bazinėje „Filou“ komplektacijoje Peugeot 207 turėjo ABS, keturias saugos pagalves, priekinius elektrinius langus, centrinį užraktą ir vairo stiprintuvą. „Tendance“ bazinėje įrangoje buvo papildomos šoninės oro pagalvės ir oro kondicionierius. „Sport“ komplektacijoje ESP buvo standartinė įranga – kituose modeliuose už ją tekdavo papildomai primokėti 1550 litų.
Šiemet prekybos salonuose pasirodžius Peugeot 208 modeliui, Peugeot 207 gerokai atpigo. Šiandien šią mašiną galima įsigyti vos nuo 12 000 litų. Modeliai su benzininiais varikliais ir nuvažiavę iki 100 000 kilometrų kainuoja nuo 15 000 litų.