„Opel“ rengiasi pasaulinei premjerai automobilių parodoje Rusijoje. Maskvos tarptautinėje automobilių parodoje (MIAS), kuri prasidės rugpjūčio 29 d. ir baigsis rugsėjo 9 d., visai naujas „Astra“ keturių durų sedanas taps pagrindiniu parodos atidarymo „Opel“ akcentu.
Čia įvyks „Opel Astra“ sedano pasaulinė premjera. Be to, kaip dalis naujos „Astra“ gamos, bus demonstruojami atnaujinta penkių durų „Astra“ ir universalas „Sport Tourer“. Taip pat pirmą kartą visuomenė išvys vidutinio dydžio naujos kartos benzininį variklį.
Niekada iki šiol „Opel“ Maskvos parodoje neturėjo tokio didelio, 1 750 kvadratinių metrų stendo, kuris bus įrengtas 14 salėje. Čia parodos lankytojai galės išvysti ir kitas dvejas „Opel“ premjeras. Pirmą kartą publikai bus pristatyti atnaujinto dizaino penkerių durų „Astra“ ir „Astra Sports Tourer“ modeliai. Parodoje debiutuos ir naujos kartos benzininiai varikliai, skirti vidutinės klasės automobiliams.
Prognozuojama, kad parodoje apsilankys daugiau nei milijonas lankytojų. Jie pamatys ir dvi Rusijos rinkos premjeras – „Astra OPC“ su 206 kW/280 AG varikliu ir „Mokka“, su kuria „Opel“ įžengė į mažųjų SUV klasės visureigių segmentą kaip pirmasis Vokietijos gamintojas.
„Astra“ sedanas – esminis elementas augimo strategijoje
„Su tokiu sportišku ir elegantišku dizainu naujasis „Astra“ sedanas labai pagyvins kompaktinių keturių durų segmentą,“ – sako „Opel“ , pardavimo, rinkodaros ir techninės priežiūros padalinių viceprezidentas Alfred E. Riecka. – Kaip ir visos mūsų „Astra“ versijos, sedanas siūlo aukšto lygio techninius sprendimus ir išskirtinę kokybę. Naujasis „Astra“ notčbekas yra svarbi dalis mūsų produktų puolamojoje rinkos politikoje ir esminis elementas mūsų augimo strategijoje. Jis yra stilingas ir labiau prieinama alternatyva keturių durų sedanų segmente, todėl matome didelį rinkų užkariavimo potencialą net tik Rusijoje, bet ir daugelyje Europos šalių.“
Naujasis sedanas yra svarbus papildomas narys „Astra“ versijų šeimoje, kuri dabar tapo dar įvairesnė ir siūlo naujų galios perdavimo konstrukcijų bei vairavimo pagalbos sistemų, kartu su moderniu, sportišku dizainu.
Elegantiškos išvaizdos, su tipiškomis „Astra“ savybėmis ir skaitlingais moderniais techniniais sprendimais – kurie yra arba unikalūs, arba pirmą kartą pasirodę šiame segmente – naujasis „Opel“ kompaktinis keturių durų notčbekas (ilgis/plotis/aukštis: 4658/1814/1476 mm) skirtas klientams su dideliais lūkesčiais. Šio automobilio ratų bazė yra 2 685 mm, tad salonas pasižymi didele erdve. Jo atskiros bagažinės dydis – 460 l, 90 l didesnis, nei penkiadurio modelio. Nulenkus galinčias 60:40 santykiu dalintis galines sėdynes, bagažinė padidėja iki 1 010 l.
Atnaujintų variklių gama startuoja nuo 1,6 l benzininio agregato su turbina, pasižyminčio dideliu sukamuoju momentu.
„Opel“ pranešė, kad iš esmės atnaujina variklių gamą ir pirmasis šio plano etapas prasideda dabar. Trys visiškai naujos šeimos varikliai jau gamyboje. Tad Maskvoje debiutuos turbininis, benzininis, keturių cilindrų, 1 598 kubinių centimetrų darbinio tūrio variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema bei „Start/Stop“ sistema.
Nauja ECOTEC variklio SIDI (Spark ignition direct injection – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema) sistema leidžia išvystyti išskirtinį sukamąjį momentą – didesni kaip 300 Nm. Jo gamybos pradžia numatyta šių metų pabaigoje, planuojama, kad Rusija bus viena didžiausių šio agregato rinkų.
Rusija yra trečioji pagal dydį „Astra“ rinka, nes čia yra didžiulė kompaktinių sedanų paklausa
Rusijos rinka yra svarbi „Opel“. Po Vokietijos, tai yra antra pagal dydį automobilių rinka Europoje. Praėjusiais metais Rusijoje buvo parduota daugiau nei 70 tūkst. „Opel“ automobilių. Nuo šių metų vasario iki liepos mėnesio, „Opel“ prekės ženklo populiarumas išaugo 29 proc. ir tai yra du kart daugiau nei pati rinka.
Prognozuojama, kad Rusija pagal pardavimų apimtis turėtų tapti pagrindine rinka Europoje iki 2014 m., kur būtų parduota apie 3,4 mln. automobilių. Vidutinis transporto priemonių skaičius atitenkantis gyventojui, dabar yra per mažas. Pavyzdžiui, Rusijoje 1000 gyventojų atitenka per pusę daugiau automobilių nei Vokietijoje. Pusę visų automobilių važinėjančių Rusijos keliais yra 10 metų senumo. Tokioje smarkiai augančioje rinkoje keturių durų sedanai bei SUV yra ypač paklausūs. Visuose segmentuose daugiau kaip 60 procentų Europoje parduodamų sedanų, parduodami Rusijoje. Pernai metais kompaktinių automobilių klasėje 51 procentas pirkėjų pasirinko sedanus. Po Vokietijos ir Jungtinės Karalystės, Rusija pagal „Astra“ modelio prekybos apimtis yra trečia Europoje. Todėl „Opel“ nusprendė naują „Astra“ sedaną, penkerių durų ir universalo „Sports Tourer“ versijas pirmą kartą pasauliui pristatyti Maskvos automobilių parodoje. „Astra“ yra vienas sėkmingiausiai parduodamų „Opel“ modelių Rusijoje. Per 2012 m. pirmąjį pusmetį, „Opel“ šioje rinkoje savo kompaktinių automobilių segmento dalį išaugino nuo 4,4 proc. iki 6 proc.