Ištikimas tarnas

Įsigyti poilsiui ir darbui tinkamą „kulniuką“ ryžtųsi ne kiekvienas. Tačiau tai būtų praktiškas pasirinkimas, nes naujasis Opel Combo itin erdvus, o ausis glosto nebloga garso izoliacija.

Pradėkime nuo to, kad šis automobilis yra prieš dvejus metus pristatyto Fiat Doblo brolis dvynis. Opel atstovai tikina, kad ketvirtos kartos Combo yra pozicionuojamas aukščiau nei brolis iš Italijos, tačiau šiame automobilių segmente pagrindinis veiksnys – kaina. Pigiausias Combo Cargo su benzininiu 1.4/95 AG varikliu kainuoja nuo 45 643 litų. Bet šis automobilis yra N1 kategorijos. Jį įsigijusios įmonės gali susigrąžinti PVM, tačiau važiuoti pagrindiniais Lietuvos keliais privalo sumokėti kasmetinį kelių mokestį. Nuo gegužės 1 d. jis pabrango tris kartus ir metams kainuoja net 1800 litų. Keleivinei Tour versijai kelių mokesčių nėra ir ji kainuoja nuo 50 344 litų. Pigiausias krovininis Fiat Doblo Cargo, taip pat atitinkantis „Euro 5“ taršos normas, kainuoja nuo 40 990 Lt, keleivinė Combi versija – nuo 46 500 Lt. Tačiau abi šios versijos yra N1 kategorijos ir joms reikalinga kelių vinjetė.

Taupus ir komfortiškas

Šeimyninės mašinos besidairanti šeimos galva tikriausiai rinktųsi ne utilitarinį automobilį, o Qashqai, Yeti ar panašų modelį. Tačiau jei visgi reikalingas „kulniukas“? Tada mąstykite praktiškai. Opel Combo galima rinktis krovininę Cargo ir keleivinę Tour versiją. Automobilio apdailos medžiagos pakankamai kokybiškos, o salonas džiugina komfortu. Tiek krovininėje, tiek keleivinėje versijoje nevargina nei didelis aerodinaminis triukšmas, nei padangų keliamas šniokštimas. Tai gana netikėta šiame automobilių segmente. Be to užsisakius modelį su ilga platforma, ant trečios eilės sėdynių tilps dar du keleiviai arba bus galima pervežti dvejas „europaletes“.

Modeliai gali būti komplektuojami su vienu iš šešerių varikliu. Siūlomas bazinis benzininis 1.4/95 AG motoras, 1.4 l CNG variklis „mintantis“ suskystintomis dujomis ir ketveri dyzeliniai „Common Rail“ varikliai. Šie Italijoje gaminami dyzeliniai motorai taupūs, patikimi ir pasiekia nuo 90 iki 135 arklio galių. Bandytų „dyzeliukų“ vidutinės degalų sąnaudos neviršijo 7 l/100 km – geras rezultatas ne itin aptakiam „kulniukui“.