Ko verta meilė Avensis?


„Toyota“ pristatė atnaujintą Avensis modelį. Didžiausi pakeitimai teko priekinei daliai – dabar modelis atrodo gerokai dinamiškesnis.

Atnaujintas Avensis turi kitokį priekinį buferį su gerokai platesnėmis grotelėmis, efektingesnius priekinius žibintus, kurie geresnėse versijose komplektuojami su LED dienos šviesomis. Taip pat buvo patobulinta važiuoklė ir pagerinta salono garso izoliacija. Vidaus apdailai panaudotos aukštesnės kokybės ir malonesnės liesti medžiagos. Pirmą kartą Toyota modelyje pasiūlyta patobulinta „Touch&Go Plus“ multimedijos įranga su 6,1 colio liečiamuoju ekranu. Navigacinei sistemai komandas galima duoti balsu, taip pat išsiųsti ir gauti elektroninius laiškus.

Komfortiškas ir patikimas
Iš šešių į Avensis modelį montuojamų jėgainių buvo atnaujintas turbodyzelinis 2.0/124 AG variklis. Jo tarša siekia vos 119 g/km CO2 (beveik trečdalyje Europos šalių automobiliai su mažesniu nei 120 g/km CO2 atleidžiami nuo taršos mokesčio), o vidutinės degalų sąnaudos siekia 4,5 l/100 km. Benzininis 1.8/147 AG variklis taip pat gali pasigirti nedidelėmis vidutinėmis degalų sąnaudomis – 6,5 l/100 km. Vis dėlto norint pasiekti tokį rezultatą su akceleratoriaus pedalu reikia elgtis itin švelniai. Ekologinių normų „prislėgti“ varikliai, norint važiuoti aktyviau, reikalauja aukštų sūkių, o degalų sąnaudos dėl to begėdiškai išauga. Atnaujinta „McPherson“ priekinė ir galinė daugiasvirtė pakaba puikiai susitvarko su kelio nelygumais, tačiau tiksliu darbu pasigirti negali.