Ties galimybių riba

Šio prancūzo išvaizda, pakabos darbas ir kaina balansuoja ant kraštutinumo ribos. Mūsų įspūdžiai po pirmojo važiavimo unikaliu Citroën DS5 Hybrid4 automobiliu

Kartais tradicijos gali tapti kliūtimi. Štai jau daugiau kaip 40 metų iš „Citroën“ tikimės, kad jis susilauks legendinio 1955 metų Citroën DS įpėdinio. Ir iškart pasakysime, kad naujasis DS5, pasirodęs po DS3 ir DS4 modelių, nėra tas DS. Jam stinga išraiškingumo ir novatoriškų techninių sprendimų. O atidžiau į jį pasižiūrėjus jis primena Peugeot 3008 ir Citroën C4 Picasso. DS5 su šiais automobiliais dalijasi ta pačia PSA koncerno kompaktine platforma ir tai yra bene didžiausias jo trūkumas. Citroën DS5 turi įprastą, o ne hidropneumatinę pakabą kaip didieji „Citroën“ C5 ir C6 modeliai. Tai gal būtų ir ne didžiausia bėda, jei pakaba būtų suderinta komfortiškiau. Bet ji dirba pernelyg kietai, o kelio nelygumus automobilis atkartoja itin stropiai.

Nekomfortiška pakaba gadina bendrą įspūdį, kadangi DS5 kūrusi komanda pasidarbavo iš peties. Salone galima jaukiai įsitaisyti minkšta oda aptrauktose ir itin patogiose sėdynėse. Apdailos medžiagos ir surinkimo kokybė aukštumoje, valdymo prietaisai primena esančius mažesniajame DS4.

Dyzelinis hibridas

Citroën DS5 Hybrid4 turi tokią pačią hibridinę jėgainę kaip ir Peugeot 3008. Pirmoji pasaulyje dyzelinė hibridinė sistema turi dyzelinį variklį, kuris suka priekinius ratus ir elektrinį variklį gale.