Japonų gamintojas plečia SUV automobilių gamą. Prie sėkmingo CX-7 ir didžiulio, bet ne tokio populiaraus CX-9 netrukus prisijungs kompaktinis CX-5 modelis.
„Mazda“ koncernas pagaliau pristatė kompaktinį SUV. Mazda Tribute gamyba sustabdyta dar 2006 metais ir nuo tada japonai neturėjo šio segmento atstovo.
CX-5 projekto vadovas Hirotaka Kanazawa sako: „Viską pradėjome nuo švaraus popieriaus lapo, bet, žinoma, atidžiai išnagrinėjome ir konkurentų darbus. Etalonas, be abejo, buvo VW Tiguan„. Japonai padarė išvadą, kad Tiguan yra mažokas, tad naujasis CX-5 už jį šiek tiek erdvesnis. Be to, dėl „Mazda“ naudojamos naujos „Skyactive“ technologijos CX-5 su 2.0/165 AG benzininiu varikliu sveria 100 kg mažiau nei panašios galios vokietis priekiniais varančiaisiais ratais.
Užvedame dviejų litrų tiesioginio įpurškimo variklį. Iki vidutinių apsukų Mazda motoras dirba labai tyliai. Automobilis užtikrintai įsibėgėja nuo mažiausių apsukų, nors variklis ir neturbininis. Gamintojas žada, kad 165 AG motoras vidutiniškai naudos 6 l/100 km, o tai 0,7 l mažiau nei Tiguan su 2.0TSI/160 AG jėgaine.