Su pirmuoju „kANGOO z.E.“ susipažino prancūsų ir „Renault“ kompanijos vadovai


Likus keturiasdešimt septynioms dienoms iki „Kangoo Z.E.“ pristatymo, Prancūzijos pramonės, energetikos ir skaitmeninės ekonomikos ministras Eric Besson kartu su „Renault“ grupės pirmininku ir generaliniu direktoriumi Carlos Ghosn aplankė Mobeže įsikūrusią gamybos bazę.

MCA (Maubeuge Carrosserie Automobile) – „Renault“ priklausanti dukterinė bendrovė yra vienintelė „Kangoo Z.E.“ asortimento, susidedančio iš „Kangoo Z.E.“ ir „Kangoo Maxi Z.E.“ (2 ir 5 sėdimųjų vietų), gamybos vieta.

Kangoo Z.E.“, pirmasis Prancūzijoje sukurtas ir pagamintas prieinamas visiškai elektrinis furgonas, bus pradėtas pardavinėti 2011 m. spalio mėn. Gamintojo siūloma mažmeninė automobilio kaina prasidės nuo 15 000 eurų (be PVM ir įskaitant 5 000 eurų mokesčių lengvatas, aktualias Prancūzijoje).

Carlos Ghosn patvirtino, jog siekiant išlaikyti gamybos apimčių augimą, 2011 m. Mobežė bus papildomai įdarbinta apie 100 žmonių.

Pirmasis „Kangoo Z.E.“ nuo gamybos linijos nuriedėjo 2010 m. rugsėjo 22 d. Iki 2010 m. pabaigos buvo pagaminti 68 automobiliai, o 2011 m. (iki liepos pabaigos) – 281. Šie ikigamybiniai modeliai yra skirti bandymams bei elektromobilių pristatymui tiek Prancūzijoje, kur vykdomas SAVE (Seine Aval Vehicle Électrique) projektas, tiek užsienyje.

Nors „Renault“ veikia tarptautiniu mastu, kaip Prancūzijos kompanija, ji išlaiko stiprius ryšius su gamyba bei darbo galimybėmis gimtojoje šalyje. „Renault“ aktyviai veikia Šiaurės Pa de Kalė regione šiaurės Prancūzijoje, kur turi keturias gamyklas. Vienoje jų – Mobežė – augant gamyboms apimtims, 2011 m. bus įdarbinta beveik 100 žmonių.

„Renault Kangoo Z.E.“, pirmasis prieinamas visiškai elektrinis furgonas, sukurtas ir pagamintas Prancūzijoje, yra dalis „Renault“ nulinės-emisijos* strategijos.

„Renault“ siūlomas Kangoo Z.E“ tampa visiems prieinamu automobiliu dėl:

  • gamintojo siūlomos mažmeninės automobilio kainos, panašios į „Kangoo“ su vidaus degimo varikliu (atėmus valstybines subsidijas),
  • elektra varomos transporto priemonės eksploatacinių išlaidų, kurios Prancūzijoje yra apie 20 proc. mažesnės nei įprasto automobilio.

Nuo 1998 metų „Renault“ yra pirmaujanti lengvųjų komercinių automobilių gamintoja Europoje. 2010 m. jos užimama rinkos dalis Europoje sudarė 15,9 proc., o Prancūzijoje – 32,5 proc. Šiuo metu kompanija siekia sukurti elektra varomų furgonų standartą. Komercinių automobilių asortimentą papildžiusi elektra varomais modeliais, „Renault“ turi tai, ko reikia norint sustiprinti savo poziciją Europos lengvųjų komercinių automobilių rinkoje.

* nulinė emisija naudojimo metu.

„Renault“ ir elektromobilis Prancūzijoje

Iš elektromobilio sukurtos inercijos naudos turi ne tik Mobežė gamykla, bet ir visa „Renault“ pramonės infrastruktūra Prancūzijoje:

– Daugiau nei 1 000 „Renault“ inžinierių Prancūzijoje, ypač Guyancourte esančiame technologijų centre, beveik trejus metus buvo aktyviai įtraukti į kompanijos elektromobilių kūrimą bei jų kokybės ir saugumo užtikrinimo procesus.

– Flinso gamykla kitais metais pradės gaminti „ZOE“, o nuo 2014 m. surinkinės baterijas.

– 2013 m. Kleono gamykloje bus pradėti gaminti elektriniai varikliai.

– „Renault“ vienija jėgas su Atominės energetikos komisija (CEA) ateities baterijų kūrimui.

– 80 proc. „Renault“ elektromobilių bus gaminami Prancūzijoje.

Renault“ Šiaurės Pa de Kalė regione

Renault“ yra didžiausia pramonės srities darbdavė Šiaurės Pa de Kalė regione šiaurės Prancūzijoje. Šiame regione grupė turi keturias gamyklas: Georges Besse gamyklą, įsikūrusią Duė („Scénic“, „Grand Scénic“, „Mégane Coupé Cabriolet“), MCA, esančią Mobežė („Kangoo“, „Kangoo Express“), Française de Mécanique, esančią Douvrine (1.2 litro benzininiai varikliai) ir STA, įsikūrusią Ruitze (automatinės transmisijos). Visos keturios gamyklos atitinka ISO 14 001 standartą ir yra draugiškos aplinkai.

Įkvėpta prekės ženklo šūkio „Drive the Change“, „Renault“ ruošiasi ateičiai Šiaurės Pa de Kalė.

„Renault“ ir komerciniai automobiliai

„Renault“, nuo 1998 metų Europoje pirmaujanti lengvųjų komercinių automobilių gamintoja, reaguodama į profesionalų poreikius siūlo platų transporto priemonių pasirinkimą, kurių talpa svyruoja nuo 2 iki 22 kubinių metrų (skirtingi modeliai, partnerių produktai, individualiems poreikiams pritaikytos transporto priemonės).

2009 metais darbą pradėjusio „Renault Pro+“ tinklo plėtra jau pasiekė pusiaukelę – atidaryta 230 centrų iš 400 planuotų iki 2012 m. pabaigos. Siekiama klientams pasiūlyti „vieno langelio“ principu veikiantį centrą, kuris specialiose patalpose patenkintų verslo klientų poreikius ir turėtų atsidavusį pardavimų personalą.

2010 m. kompanijai buvo rekordiniai – viso ji užėmė 15,9 proc. rinkos dalies (kompaktiniai furgonai, dideli ir maži krovininiai furgonai).

Kompaktinių furgonų segmente, „Kangoo“ LCV yra rinkos lyderis ir užima 17,1 proc. rinkos dalies Europoje (įskaitant Prancūziją) ir 32,3 proc. Prancūzijoje.

Apie „Renault“

„Renault“ turi virš 30 gamyklų bei 18 000 verslo vietų (filialų, pardavėjų, agentų) 118 šalių. „Renault“ kuria, gamina ir parduoda platų novatoriškų transporto priemonių asortimentą, kurio kiekviena nauja karta pasižymi vis stipresniais saugumo ir pagarbos aplinkai standartais. Kompanija vykdo pelningo augimo strategiją su asocijuotais prekės ženklais „Dacia“, „Renault Samsung Motors“ bei strateginiu partneriu „AvtoVAZ“. „Renault“ grupėje visame pasaulyje dirba 121 000 žmonių. 2010 m. grupės grynosios pajamos buvo 38 971 mln. eurų, parduota 2,6 mln. transporto priemonių.

Informacija žiniasklaidai:

Renault Press: + 33.1.76.84.63.36

www.media.renault.com & www.renault.com

PRIEDAS

Apie MCA gamyklą

Gairės

– 1969: „Chausson“ įsigyja žemės sklypą

– 1971 m. rugsėjo 23 d.: atidaryta gamykla. Pirmuoju automobiliu, nuriedėjusiu nuo gamybinės linijos, tampa „Renault 15“

– 1978: „Renault“ įsigijus „Chausson“, MCA (Maubeuge Construction Automobile) tampa kompanijos dukterine įmone

– 1993: „Renault“ pasirenka MCA kaip vienintelę „Kangoo“ gamybos vietą

– 1997-2007: „Kangoo“ 1 gamyba (2.2 milijonų automobilių)

– Nuo 2007: „Kangoo“ 2 gamyba (visos keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių versijos Maxi, kompaktiniai furgonai, o dabar ir Z.E.)

– Iš viso, per 40 metų pagaminta 4,7 mln. automobilių.

MCA šiandien

– 139 259 automobilių pagaminta 2010 m.: 54 proc. lengvųjų komercinių „Kangoo“, 46 proc. „Kangoo“ keleivinių automobilių

– Pirmojoje 2011 m. pusėje pagaminta 35 923 „Kangoo“ keleivinių automobilių ir 43 291 „Kangoo“ lengvųjų komercinių automobilių

– Eksportas 2010 m.: 84 948 „Kangoo“ automobiliai (61 proc. visos eksporto dalies)

– 2 200 darbuotojų 2010 gruodžio 31 d.

Kangoo Z.E.“: kainos eurais (su / be lengvatos + baterijų nuoma)

Tipas

Kaina su maks. mokesčių

lengvata (be PVM)

Kaina be mokesčių lengvatos

(be PVM)

Baterijos nuoma / per mėnesį
(be PVM)

Kangoo Z.E.“ 15 000 20 000

75, įskaitant priežiūrą

(15 000 km / nuo metų iki 48 mėn.)

Kangoo Maxi Z.E.“

2/5 vietų

16 200 / 17 000 21 200 / 22 000

75