. Pusmečio rezultatai žymiai geresni už praėjusių metų
· Naujas 1,4 l benzininis variklis su turbina – ekonomiškiausias savo klasėje
· Keturių varomų ratų 2,0 l turbininio variklio galia padidėjo 30 AG
· 2,0 CDTI „ecoFLEX” dyzelinio agregato CO2 tarša – tik 115 g/km
· „Start/Stop” sistema galima įvairiems varikliams
· Nauji įrangos komplektai didesniam komfortui ir saugumui
Nuo pat debiuto pradžios „Opel Insignia” automobilis pelnė daugiau kaip 50 nacionalinių ir tarptautinių apdovanojimų, tarp jų ir ypač prestižinį „Metų automobilio” titulą. Išskirtinę naujojo „Insignia” modelio sėkmę patvirtino milžiniška šio automobilio paklausa. Iki šios dienos jau parduota per 400 tūkst. „Opel” gamos flagmano automobilių. Su naujaisiais benzininiais varikliais ir pažangiomis technologijomis, „Insignia” pretenduoja tapti sėkmingiausiu 2012 m. modeliu.
Trys „Opel Insignia” metai: Europos rinkos lyderis
Ne tik automobilių žiniasklaida ir pirkėjai giria „Insignia” automobilį. Automobilių gedimų statistikos ataskaitoje „DEKRA defects report 2011“ „Insignia” surinko 96,1 proc. automobilių patikimumo indeksą. Dėl didelės paklausos, Ruselsheimo gamykloje buvo sutrumpintas darbuotojų atostogų grafikas. Lyginant su 2009 m. pirmuoju pusmečiu (parduota apie 73 300 vienetų) ir su 2010 m. – (71 000), per pirmąjį 2011 m. pusmetį prekyba išaugo iki 79 000 vienetų.
Didžiojoje Britanijoje, vidutinio dydžio aukštesnės klasės automobilių segmente, kuriame yra labai didelė konkurencija, „Insignia” neturėjo sau lygių nuo pat 2011 m. sausio iki birželio. Penkių durų hečbekas yra labiausiai parduodama „Insignia” versija Europoje bei svarbiausiose Vokietijos ir Didžiosios Britanijos rinkose. Kalbant apie visus modelių variantus, „Insignia” užima antrąją vietą Europoje, tokią pat vietą Senajame kontinente bei Didžiojoje Britanijoje užima ir universalo versija „Sports Tourer”. 2010 m. „Insignia” rinkos dalis Europos D segmente siekė 15,2 proc.
„Insignia” klientai dažniausiai renkasi prabangiausią įrangos komplektą
Vartotojai pamėgo „Insignia” dizainą, o naujasis 2012 m. modelis su išmaniomis technologijomis ir aukštos klasės įrangos komplektu įtiks net išrankiausiems klientų skoniams.
Duomenys rodo, jog pirkėjams patinka papildomos įrangos pasiūla. Daugiau nei pusė europiečių perka navigacines sistemas, o Vokietijoje šis skaičius siekia net 90 proc. Du trečdaliai europiečių ir 86 proc. vokiečių papildomai užsako automobilio statymo sistemas. Per 60 proc. Europos rinkos pirkėjų renkasi didelio, 18– 20 colių skersmens ratus, tuo tarpu Vokietijoje kas antra „Insignia” įsigyjama su ergonomine aukštos klasės vairuotojo sėdyne, kuri yra aprobuota stuburo ir nugaros problemų bei prevencijos „Aktion Gesunder Rucken e.V.” centro specialistų.
„Cosmo” varianto pirkėjai, kurie renkasi „Nappa” odos apdailą „Indian Summer”, daug dėmesio skiria išskirtiniam interjero dizainui ir užsisako daugiau papildomos įrangos nei tie, kurie nesirenka tokios apdailos. Dvigubai daugiau, per 60 proc. pirkėjų, automobilį perka su automatine pavarų dėže, tuo tarpu net 10 kartų padidėjo galingiausių versijų užsakymų su 2,8 l, 6 cilindrų turbininiu varikliu. 4×4 adaptyvinės važiuoklės užsakymų skaičius pakilo 4 kartus, o automobilių su vilkimo kabliu – du kartus.
Naujasis benzininis 1,4 l „turbo ecoFLEX” variklis tampa degalų taupumo pavyzdžiu
Naujai sukonstruotas 1,4 l „turbo ecoFLEX” benzininis variklis su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže yra vienas iš taupiausių vidutinės klasės segmento agregatas. Efektyvus variklis yra 103 kW/140 AG galios ir ekvivalentiškai pakeičia didesnio darbinio tūrio 1,8 l variklį be turbinos. Bazinė 1,4 l „turbo ecoFLEX” versija komplektuojama su „Start/Stop” įranga, elektriniu vairo stiprintuvu, aerodinaminiais kėbulo elementais ir mažu pasipriešinimu riedėjimui pasižyminčiomis padangomis.
Šios įrangos dėka 1,4 l turbininio variklio sąnaudos, lyginant su ankstesniąja 1,8 l (taip pat 103 kW/140 AG) versija, sumažėjo dviem litrais. Dabar „Insignia” sedanas su naujuoju varikliu 100 km kelio sunaudoja tik 5,7 litro degalų, anglies dvideginio tarša sumažinta 45 gramais, iki 134 gramų kilometrui. Tad degalų sąnaudų ir taršos sumažinimas yra didesnis kaip 25 proc. Nors variklio darbinis tūris sumažėjo, bet taupaus agregato sukamasis momentas atvirkščiai padidėjo 15 proc., iki 200 niutonmetrų.
Šie rodikliai „Insignia 1,4 turbo ecoFLEX” versijai leidžia 100 km/h greitį išvystyti per 10,9 s, pasiekti 205 km/h maksimalų greitį. Naujasis variklis skirtas „Opel” modelių gamą vainikuojantiems „Insignia” sedanams ir „Sports Tourer” universalams. Pastarojo sąnaudos yra 5,9 l/100 km, anglies dvideginio tarša – 139 g/km. Tai geriausi rezultatai universalų segmente.
„2,0 l turbo 4X4″: didesnė galia, mažesnės degalų sąnaudos
Nauja „Insignia“ su 2 litrų darbinio tūrio turbininiu varikliu, su tiesioginio degalų įpurškimo sistema bei adaptyvine visų ratų pavara (4X4) įgavo papildomai 30 AG. Tokiems rezultatams pasiekti „Opel” konstruktoriai degalų tiekimo sistemoje padidino slėgį, optimizavo degalų įpurškimo procesą, sumažino degalų srauto praradimus įpurškimo ir atidirbusių dujų sistemose.
Naujos konstrukcijos aliuminio turbininis 2,0 l variklis turi modernią turbiną, tarpinį oro aušintuvą, du velenėlius su kintamų vožtuvų atsidarymo fazių kontrolės sistema ir kt. Variklis išvysto 184 kW/250 AG galią, jo maksimalus sukamasis momentas yra 400 niutonmetrų (ankstesniosios versijos – 350 niutonmetrų). 2,0 l turbininis variklis „Insignia” automobiliui suteikia galimybę iki 100 km/h įsibėgėti tik per 7,5 s, išvystyti maksimalų 250 km/h greitį.
Su papildomai užsakoma „Start/Stop” sistema, mažu pasipriešinimu riedėjimui pasižyminčiomis padangomis automobilio degalų sąnaudos bei tarša yra atitinkamai 8,4 l/100 km ir 197 g/km (ankstesniajame modelyje: 8,5 l/100 km, 199 g/km). „Insignia” su 2,0 l turbininiu varikliu ir priekiniais varomaisiais ratais išvysto 162 kW/220 AG galią.
Nuo 115 g/km CO2: taupūs, padidintos galios dyzeliniai agregatai
Tris dyzelinius agregatus – 2,0 l, 81 kW/110 AG, 96 kW/130 AG ir 118 kW/160 AG CDTI – nuo šiol galima už papildomą mokestį užsakyti su „Start/Stop” sistema. 118 kW/160 AG 2,0 l CDTI „ecoFLEX” puikiausiai demonstruoja, kokia taupi ši protinga degalų tausojimo technologija: sedano degalų sąnaudos vidutiniškai sumažintos nuo 4,9 l iki 4,3 l/100 km, anglies dvideginio tarša siekia 115 g/km.
2,0 l variklyje patobulinta degiojo mišinio uždegimo kontrolė bei sumažinta vidinė trintis, taip pavyko pasiekti maksimalų 350 Nm (esant viršslėgiui – 380 Nm) sukamąjį momentą esant 1750 apsisukimų per minutę. „Insignia ecoFLEX” su 118 kW/160 AG, 6 laipsnių mechanine transmisija, „Start/Stop” sistema 100 km/h greitį išvysto per 9,5 s, o maksimalus greitis siekia 221 km/h. Efektyvūs dyzeliniai varikliai bei visų varančiųjų ratų adaptyvinė sistema 4×4 yra galimi visų trijų kėbulų modeliuose, o suteikia kur kas daugiau ekonomiškumo, vairavimo dinamikos ir saugumo.
„Start/Stop” sistema – efektyvi degalų taupymo sistema
Ši sistema buvo sukurta „Opel” inžinierių, ji papildomai galima visuose dyzeliniuose varikliuose bei 1,4 l ir 2,0 l benzininėse turbininėse versijose. „Start/Stop” sistema trumpina variklio darbo laiką, taip mažindama degalų sąnaudas bei išmetamą anglies dvideginio kiekį. Tai nepakeičiamas privalumas visuose keliuose, ypatingai urbanistinėse zonose. Dėl keleivių saugumo ir komforto, oro temperatūros kontrolė bei stabdžiai išlieka veiksnūs „Autostop” režime. Esant poreikiui, pavyzdžiui transporto grūstyse, vairuotojas gali pats išjungti šią sistemą vieno „eco” mygtuko paspaudimu.
Elektrinio vairo stiprintuvo dėka – itin tikslus valdymas
Naujos konstrukcijos elektrinis vairo stiprintuvas REPS (Rack Assist Electric Power Steering), priklausomai nuo automobilio greičio didinantis ar mažinantis galią, montuojamas „Insignia” modelyje pirmą kartą, taip pat leidžia išlaikyti važiavimo dinamiką.
REPS sistemos privalumai – savalaikis, tikslus galios dozavimas, atsižvelgiant į važiavimą, kelio dangą. Tai didina degalų taupymo ir taršos mažinimo potencialą. Nes hidraulinis siurblys veikia tik tada kai veikia ir vairo stiprintuvas.
Naujoji „Opel” priekinė vaizdo kamera su papildomomis funkcijomis
2012 m. „Opel Insignia” modelyje yra daugiau patobulintų saugos priemonių. Naujoji, antros kartos priekinio vaizdo kamera „Opel Eye”, atpažįstanti kelio ženklus ir įspėjanti apie nukrypimus nuo eismo juostos, dabar turi atstumo daviklį, nuolat kontroliuojantį nuotolį iki priekyje važiuojančio automobilio. Apie atsitrenkimo į priekyje važiuojantį automobilį pavojų vairuotojas įspėjamas garsiniu signalu ir vaizdo simboliu prietaisų skydelyje. Be to, priekinė vaizdo kamera, sujungta su posūkio kryptimi pasisukančių „AFL+” žibintų sistema, automatiškai išjungia tolimąsias šviesas, kad neakintų iš priekio atvažiuojančio vairuotojo. Ši kamera taip pat atpažįsta dar daugiau kelio ženklų, naudojamų ES: be apvalių kelio ženklų, kamera nuo šiol atpažįsta ir stačiakampius kelio ženklu.
Naujoji informacijos ir pramogų sistema
Naujosios „Navi 600″ ir „Navi 900 Europa” informacijos bei pramogų sistemos sukaupti duomenys bei žemėlapiai saugomi SD kortelėse. Papildomai be pasirinktos maršruto vietos kiti naudingi kelionės taškai (POI – „Point of interest”) naudojant USB jungtį gali būti išsaugoti prietaiso atmintyje. Dar viena praktiška funkcija – be greičiausių ir trumpiausių maršrutų navigacijos sistema leidžia pasirinkti taupiausius, t.y. mažiausiai degalų sąnaudų pareikalausiančius kelius.
„Navi 900 Europa” navigacijos sistema turi balso atpažinimo ir slaptažodžio funkcijas, leidžiančias atskirti privačių bei verslo kelionių maršrutus. Papildomai apie lankytinas vietas ir naudingus POI taškus vairuotojas informuojamas balsu, tekstu ar specifiniu signalu. Pageidaujantys gali pasirinkti „Edition” įrangos variantą su aukštos kokybės „Infinity” garso sistema.
Aukščiausios kokybės įranga: „Nappa” odos apdaila „Indian Night”
2012 m. „Insignia” modelis pasižymi išskirtiniu komfortu ir elegancija. Pageidaujantys gali užsisakyti aukščiausios kokybės „Nappa” odinę apdailą „Indian Night” – elegantiškai kontrastuojantys juodos ir konjako spalvos tonai. Galima rinktis ir 2010 metais pristatytą „Indian Summer“ apdailą, kur dominuoja šiltos oranžinės ir rudos spalvos. Automobilio išorei rafinuotumo suteikia naujas tamsiai mėlynas blizgus „Luxor” lakas, priklausomai nuo apšvietimo spindintis mėlynos-violetinės spalvos atspindžiais. Sportišką ir elegantišką „Opel Insignia” automobilio išvaizdą netrukus papildys nauji patrauklaus dizaino lieti ratlankiai.