„Opel“ gamintojas įprastą Astra modelį nori paversti gerokai sportiškesniu. Neseniai išbandėme naują GTC automobilį ir išsiaiškinome, ar bandymas pavyko.
Simonas Hucknallis, viešųjų ryšių skyriaus vadovas iš „Vauxhall“ (taip Didžiojoje Britanijoje vadinamas „Opel“) šį manevrą, važiuodamas naujuoju Astra GTC automobiliu, atliko jau šimtus kartų. Bandomajame Milbroko (Didžioji Britanija) treke atliekame „briedžio“ testą, kurį specialistai vadina persirikiavimu. Pirmas „briedžio“ testo rezultatas: Opel GTC lengvai švysteli galine dalimi ir nenuverčia nė vieno pilono. „Puiku“, džiaugiasi Simonas. Būtent tai jis ir norėjo įrodyti. Dėl naujos priekinės pakabos GTC modelis važiuoja kur kas veržliau nei ramesnis, tačiau taip pat labai šaunus penkerių durų hečbekas.
Naujoji „HiPerStrut“ pakaba taip pat montuojama į Opel Insignia OPC ir jam giminingą Buick LaCrosse modelius. Nuo tradicinės „McPherson“ tipo pakabos, naudojamos beveik visuose priekiniais varančiaisiais ratais automobiliuose, ji skiriasi trumpesnėmis ašimis ir kitokiais tvirtinimais. Kaip pasakoja „Opel“ vyriausiasis inžinierius Michaelis Harderis, dėl šių pakeitimų priekiniai varantieji ratai turi geresnį sukibimą su keliu, o automobilio valdymas kur kas tikslesnis.
Atnaujinta pakaba
„Opel“ turi tokią pat galinę pakabą kaip ir penkerių durelių automobilis, tačiau šiame modelyje ji patobulinta ir priderinta prie geresnio priekinės ašies sukibimo. Palyginti su įprastu hečbeku, GTC versija yra 15 mm žemesnė, automobilis turi stangresnę važiuoklę, o ratų bazė 10 mm ilgesnė.
Daugiau skatykite „Auto Bild“ žurnale Nr.18