Hyundai i40

Universalas už gerą kainą

Viso gero, Sonata – rudenį pasirodys naujasis Hyundai i40. Iš pradžių bus pristatytas tik universalas, tad mes išbandėme naują modelį su 1,7 l dyzeliniu varikliu.

Pirmoji pažintis su nauju automobiliu visada kupina paslapčių. Sužinai daug naujų ir stebinančių dalykų. Rudenį “Hyundai” pasaulį bandys sužavėti nauju modeliu, kurį pristatys Frankfurto automobilių parodoje. Tai bus universalas, kuriuo pirmąkart važiuodami buvome gerokai nustebinti.

Pirmoji staigmena: Hyundai i40 turi daug gerai apgalvotų sprendimų. Galinių sėdynių atlošus galima nulenkti per atstumą ir bagažinės tūris tada padidėja nuo 553 iki 1719 litrų (palyginimui Volkswagen Passat siūlo nuo 603 iki 1731 l). Joje yra papildomų dėtuvių, skirtų smulkiems daiktams, be to, čia galima pritvirtinti krovinio laikiklius ir skyrelių pertvaras.

Antroji staigmena: Hyundai i40 yra erdvus. Sėdint ant galinių sėdynių galima patogiai ištiesti net ir ilgas kojas. Vietos trūkumu negali skųstis ir vairuotojas su priekiniu keleiviu, nors sėdynės galėtų būti patogesnės.

Trečioji staigmena: taupus 1,7 litro turbodyzelinis variklis, kurio galingumas 136 AG, o sukimo momentas 330 Nm. Gamintojas žada, kad 100 km jis degins tik 4,7 l degalų – visai neblogas rezultatas. Be to, naujasis motoras dirba švelniau nei VW TDI varikliai. Jo skleidžiamas garsas jautresnį vairuotoją gali suerzinti nebent tik iki galo numynus akceleratorių.

Daugiau skaitykite naujausiame „AutoBild” žurnale Nr. 15