Nauji akcentai išorės dizaine, nauja variklių gama, tobulesnė ir tvirtesnė važiuoklė bei puošnesnis interjeras – 2011 metų „Opel Antara“ jungia sportišką bekelės pojūtį, eleganciją mieste bei gerą kainos ir kokybės santykį.
Naują variklių gamą sudaro du dyzeliniai ir vienas benzininis agregatai. Varikliai atitinka „Euro 5“ taršos reikalavimus, jų techninės savybės, vidutinės degalų sąnaudos geresnės, o CO2 tarša mažesnė. Be to, atnaujintos šešių laipsnių mechaninė bei automatinė pavarų dėžės.Dyzelinis 2,2 CDTI agregatas parengtas dviejų galios variantų. 120 kW/163 AG variantas išvysto maksimalų 350 Nm sukamąjį momentą, montuojamas su priekinių arba visų varančiųjų ratų sistema, su mechanine arba automatine transmisija. Jo degalų sąnaudos yra 6,3 l/100 km (CO2 – 167 g/km), o 100 km/h greitį išvysto per 9,9 s, maksimalus greitis – 189 km/h (variantas su visais varančiaisiais ratais ir mechanine pavarų dėže). Toks variantas yra ekonomiškumo bei dinamiškumo derinys.
Galingesnė 135 kW/184 AG dyzelinė versija (sukamasis momentas 400 Nm) komplektuojama su visų varomųjų ratų sistema, joje gali būti ir mechaninė, ir automatinė pavarų dėžės, jos techninės charakteristikos: iki 100 km/h greitį išvysto per 9,6 s, o maksimalus greitis – 200 km/h. Nepaisant to, variklis yra itin ekonomiškas ir aplinkai mažai kenksmingas – vidutinės degalų sąnaudos tik 6,6 l/100 km, o CO2 tarša – tik 175 g/km.
Benzininio 2,4 l, ECOTEC variklio galia yra 23 kW/167 AG, jo sukamasis momentas – 230 Nm. Šis variklis montuojamas į versijas su priekiniais varančiaisiais ratais bei mechanine transmisija arba į versijas su visais varančiaisiais ratais ir mechanine arba automatine transmisija. Toks automobilis 100 km/h greitį išvysto per 10,5 s, maksimalus greitis –190 km/h, vidutinės degalų sąnaudos – 8,8 l/100 km, o CO2 išmetamųjų dujų kiekis – 206 g/km (variantui su priekiniais varančiaisiais ratais ir mechanine pavarų dėže) – ar dar įmanoma norėti ko nors daugiau?
Sumani visų varančiųjų ratų sistema su kintamu jėgos paskirstymu
Elektroniškai valdoma „Opel Antara“ visų varančiųjų ratų sistema jungia priekinių varančiųjų ratų, dėl ko yra mažesnės degalų sąnaudos, ir visų varančiųjų ratų sukibimo su kelio danga privalumus. Variklis nuolat varo tik priekinius ratus, tačiau elektroninė kontrolės sistema ištisai tikrina besikeičiančias kelio sąlygas.
Jei prastas sukibimas su kelio danga priekinei ašiai kelia praslydimo grėsmę, sistema be vargo perskirsto galią. Priklausomai nuo vairavimo situacijos ir oro sąlygų, visa galia gali būti nukreipiama į priekinę varančiąją ašį arba po 50% galios tiek priekiniai bei galiniai ašims ir atvirkščiai.
Tobulesnė naujoji važiuoklė su dinamišku charakteriu
Kartu su nauja variklių gama, atnaujinta „Opel Antara“ nuo šiol turi tobulesnę važiuoklę, kuri suteikia vairavimo malonumą, geresni manevringumą ir keliavimo komfortą. Reaguojantis į automobilio greitį vairo stiprintuvas taip pat patobulintas, tai yra, dar tikslesnis nei iki šiol. Tobulesnės ir ABS bei pajudėjimo į įkalnę pagalbos HAS („Hill Start Assist“) sistemos, kuri įkalnėje apsaugo nuo riedėjimo atgal. Priklausomai nuo pasirinkto modelio ir įrangos komplektacijos, išvaizdūs 17, 18 ar 19 colių lengvojo metalo ratlankiai gerina automobilio valdymą bei suteikia jam sportiškesnę išvaizdą.
Aiški „Opel“ ženklo tapatybė atnaujintame „Antara“ dizaine
Naujosios „Opel Antara“ išorės dizaine akcentuojamos atnaujintos sportiškos priekinės grotelės su chromuotu apvadu, charakteringu „Opel“ ženklui, ir tamsiu logotipu. Elegantiškasis visureigis taip pat turi naujus rūko žibintus, galinius naujo dizaino žibintus ir išskirtines apsaugas priekyje ir gale.
Atnaujintame interjere yra kokybiškos apdailos detalės ir apmušalai, naujos išvaizdos prietaisų skydelis, atnaujinta centrinė konsolė su papildomomis dėtuvėmis daiktams bei papildomai užsakoma odos apdaila „Light Titanium“. Keliaujančių saugą bei patogumą didins ir elektroninis stovėjimo stabdis, pavaros laipsnio rodmuo junginėjant laipsnius ranka versijose su automatine transmisija, priekinio keleivio pusės priekinių ir šoninių saugos oro pagalvių atjungimo funkcija tam, kad galima būtų įdėti vaiko kėdutę, saugos diržų įtempikliai, saugos diržų įtempimo jėgos ribotuvai priekinėse sėdynėse bei ratų keitimo įrankiai.
Stiprus konkurentas Europoje vidutinio dydžio visureigių segmente
Dėl patrauklios išvaizdos, modernių agregatų gamos, aktyvios važiuoklės ir kokybiško interjero „Opel Antara“ yra stiprus konkurentas savo segmente. Be to, sportiškasis visureigis turi puikų kainos ir kokybės santykį: 123 kW/167 AG, 2,4 l ECOTEC benzininis variantas su priekiniais varomaisiais ratais Lietuvoje kainuos nuo 78 518 litų.
„Antara“ modelio atnaujinimas demonstruoja kompanijos „Opel“ strategiją – išnaudoti esamas tradicijas ir patirtį kuriant naujus, patrauklus produktus. Šiuo atveju tradicija yra paremta „Frontera“ modeliu, kuris buvo gaminamas nuo 1993 iki 2003 metų, o naujasis „Antara“ modelis žymi naują pradžią. Stiprinant „Opel“ pozicijas Europos automobilių rinkoje, SUV ir vienatūrių segmentai bus vieni iš prioritetinių tarp visų kompanijos siūlomų produktų. Kompaktinis SUV yra sekantis žingsnis, kurį planuojama žengti 2012 m. 15 000 vienetų – tiek planuojama parduoti „Antara“ automobilių Europos rinkoje per debiutinius 2011 metus; vėliau kasmet planuojama parduoti po 20 000. Didžiausių, iki 80 proc. visų atnaujintų „Antara“ paradavimų tikimasi šiose rinkose – Didžioji Britanija, Vokietija, Italija ir Rusija.Manoma, kad populiariausi tarp pirkėjų bus 163 AG dyzeliniai variantai, kurie sudarys 75% visų pardavimų.
„Opel“ inf.