„Ford“ atsisakys markės „Mercury“

Koncernas „Ford“ iki metų galo planuoja atsisakyti dar vieno lengvųjų automobilių prekės ženklo – Mercury. Kaip praneša Bloomberg, pasiūlymas dėl šios markės atsisakymo bus svarstomas kompanijos direktorių tarybos posėdyje liepos mėnesį.

Ekspertų teigimu, sprendimas atsisakyti šios markės gali būti priimtas, mat paklausa šioms mašinoms nuo rekordinių 1978 metų nukrito penkis kartus: nuo 579 iki 92 tūkst. mašinų per metus (2009 metais). Praėjusių metų duomenimis, Mercury užėmė tik 0,9 procento Šiaurės Amerikos rinkos.

Koncernas „Ford“ per kelis paskutiniuosius metus kryptingai atsisakė nepelningų prekės ženklų. 2008 metais jis atsisakė Jaguar Land Rover, o šiemet kiniečiams pardavė Volvo.

Ši strategija pasiteisino: „Ford“ – vienintelis iš Amerikos automobilių gamintojų „didžiojo trejeto“, kuris nepasinaudojo valstybės parama ir išvengė formalaus bankroto procedūros.

2010 metų pirmojo ketvirčio duomenimis, „Ford“ patyrė 2,1 milijardo JAV dolerių pelną.

www.auto-bild.lt