Per pirmąjį savaitgalį, gegužės 22-23 dienomis, po to, kai prasidėjo naujojo Alfa Romeo modelio Giulietta pardavimai, automobilių salonus, kuriuose prekiaujama šio modelio automobiliais, aplankė 90 tūkst. italų. 10 tūkstančių lankytojų automobilį galėjo išmėginti, o dar 17 tūkst. užsirašė bandymams, praneša Autoblog.it.
Per praėjusias išeigines italų pardavėjai gavo užsakymų 2,7 tūkst. šios markės automobilių. Labiausiai populiarūs buvo 1.6 JTDM ir 2.0 JTDM dyzeliniai varikliai.
Kompanijos atstovų teigimu, automobilio sėkmę lėmė puiki reklaminė kampanija, kurioje dalyvavo aktorė Uma Turman.
Pasaulinė penkių durų hečbeko Alfa Romeo Giulietta premjera įvyko šių metų Ženevos parodoje. Italijoje automobilis kainuoja nuo 20,3 tūkst. eurų.
www.auto-bild.lt