Pirmą kartą Lietuvoje pristatytas 2007 m. kovo mėnesį, po itin sėkmingų trejų metų japoniškas Mitsubishi Outlander debiutuoja ryškiai atsinaujinęs: išraiškingas naujo Mitsubishi stiliaus dizainas, itin kokybiškos apdailos medžiagos bei labai gausi standartinė įranga nepalieka abejingų.
Vienu populiariausiu vidutinės klasės krosoveriu tapęs Mitsubishi Outlander pirkėjus vilioja unikaliu visureigio, lengvojo automobilio ir vienatūrio savybių deriniu. Ryškūs išorės ir vidaus dizaino pakeitimai, naujus kokybės standartus diktuojantys audiniai ir apdailos medžiagos, saugumo ir komforto įranga – taip trumpai galima apibūdinti naują Mitsubishi Outlander.
Išorės dizainas tapo dar išraiškingesnis: priekinė automobilio dalis lengvai atpažįstama naujo, bet jau plėtojamo modeliuose Lancer ir Colt dizaino dėka. Įkypesni priekiniai „Bi-Xenon“ žibintai su AFS funkcija („Instyle“ versijose standartinė įranga), išskirtinė chromo apdaila, pradedant automobilio priekiu, šonine langų linija, slenksčių intarpais ir baigiant galine dalimi, sukuria prabangos jausmą. Šoniniuose veidrodėliuose integruoti LED tipo posūkių žibintai bei priekiniai rūko žibintai su chromo apdaila automobiliui suteikia rafinuoto išbaigtumo.
Interjeras maloniai nustebina: dirbtine oda aptraukta priekinė panelė, durų apdaila, dvigubos sidabrinės siūlės akcentai sukelia itin aukštos kokybės pojūtį. Dabar klientams siūlomi trys sėdynių apdailos variantai – medžiagos, dalinės medžiagos/veliūro/dirbtinės odos derinio ir natūralios odos salonas.
Vienas svarbiausių salono akcentų – išskirtinė „Rockford Fosgate“ garso sistema su 9 garsiakalbiais ir integruotu žemų dažnių garsiakalbiu. Specialiai šiam modeliui kurta garso aparatūra automobilio salone leidžia mėgautis koncertų salei prilygstančiu muzikos skambesiu. Dabar ši sistema dar galingesnė – net 710 W galios.
Mitsubishi Outlander salonas išlieka itin universalus: gali būti tiek penkiavietis, tiek septynvietis. Lengvas ir patogus sėdynių sulankstymas, erdvi bagažo skyriaus dalis, dalomo bagažinės dangčio apatinio borto atidarymas – tai tik keletas universalumo elementų.
Didesniam eismo dalyvių saugumui užtikrinti gamintojas Outlander modeliuose įdiegė avarinio stabdymo šviesų sistemą ESS („Emergency stop system“), pajudėjimo įkalnėje asistentą HLA („Hill Launch Assist“). Outlander standartinėje įrangoje turi 6 saugos oro pagalves, stabdžių ABS ir EBD sistemas, stabilumo ir praslydimo kontrolės sistemą MASTC bei daug kitos pasyvaus ir aktyvaus saugumo įrangos.
Saugią kelionę bet kokiu oru ir bet kokiu keliu taip pat garantuoja lengvai perjungiama, elektra valdoma visų varomųjų ratų sistema „Mitsubishi All-Wheel Control“. Automobilio salone esančiu valdikliu vairuotojas priekinių varomųjų ratų režimą (2WD) automobiliui važiuojant bet kokiu greičiu gali pakeisti į kintamą (4WD) arba nuolatinę (4WD Lock) visų varomųjų ratų pavarą.
Naujo Outlander variklių gama pasipildė 2.0 MIVEC tiesioginio įpurškimo benzininiu varikliu, išvystančiu 145 AG galią. Variklis siūlomas tik su 2WD versijomis, tačiau galimas ir su mechanine, ir su bepakobe automatine CVT pavarų dėže. Gamintojas įsitikinęs, kad tokios versijos pasiūla rinkoje leis stipriau konkuruoti su vidutinės klasės universalais bei vienatūriais. Kiti varikliai – 2.4 MIVEC (170 AG) benzininis ir 2.0 DI-D (140 AG) turbodyzelinis – puikiai pažįstami ir mėgstami nuo pat modelio debiuto.
Lietuvoje naujas Mitsubishi Outlander siūlomas keturių įrangos lygių: „Invite“, „Intense“, „Instyle“ ir „Instyle+“. Bazinė šio automobilio modifikacija „Invite“ kainuoja 75.900 Lt. Jau į šios versijos standartinės įrangos sąrašą įtraukta stabdžių antiblokavimo sistema ABS su elektronine stabdžių jėgos paskirstymo sistema EBD, šešios saugos oro pagalvės, elektroninės stabilumo ir ratų praslydimo kontrolės sistema MAST, automatinis oro kondicionierius, lengvojo lydinio ratlankiai R16, šildomos sėdynės, elektra valdomi langai, informacinis kompiuteris, CD grotuvas ir kita gausi įranga.
www.auto-bild.lt
Šaltinis: „Inchcape Motors”