Jau pasiekęs vieną Gineso rekordą vokietis G. Platneris ėmėsi dar vieno sumanymo – su serijiniu Seat Ibiza Ecomotive automobiliu (kurio vidutinės degalų sąnaudos yra 3,7 l/100 km) pravažiuoti 12 valstybių ir sunaudoti 2,34 dyzelinio kuro šimtui kilometrų.
Savo kelionę meistras (nuotraukoje kairėje) pradėjo 2009-ųjų rugsėjo 23-ąją, 10 val. ryte nuo Lenkijos-Čekijos pasienio miestelio Češino (Cieszyn). Po dviejų dienų, važiuodamas vidutiniškai 71 km/h greičiu maršrutu Mosty (CZ), Bratislava (SK), Hegyeshalomas (H), Grazas (A), Varazdinas (HR), Mariboras (SLO), Toblachas (I), Insbrukas (A), Šanas (FL), Ciurichas (CH) ir St. Louisas (F) jis pasiekė savo tikslą – Frankfurtą prie Maino. Kuro bake dar buvo likę 0,2 l degalų.
Kaip jam pavyko pasiekti tokį rezultatą? Vienas iš panaudotų triukų – padangų slėgio padidinimas iki 4,5 atmosferų (standartas nuo 1,8 iki 2-3 atmosferų). Automobilis važiavo tarsi per ledą.
Ne, šioje nuotraukoje matote ne VW Polo variklį, o VW Blue-Motion variklį.
Matote kokį nors skirtumą nuo normalaus Seat Ibiza 1.4 TDI? Jei – taip, tuomet esate Seat savininkas, o jei – ne, tuomet išduosime, kad buvo pakeista aerodinaminio sparno išvaizda.
80 AG turintis Seat Ibiza Ecomotive savo bagažinėje talpina nuo 292 iki 938 litrų krovinio.
Ir vėl pakeistas aerodinaminis sparnas, tik dabar jau gale. Akių nebado, o ir dyzelio sąnaudas šiek tiek sumažina.
Priekinis skydelis rodo, kaip daug Seat įtakoja vokiečiai: erdvu, puiki apdaila…
… malonu čia įsėsti.
Seat Ibiza Ecomotive gali būti trijų arba penkių durų.
Puikiai tinka dviejų asmenų vasaros kelionėms.
Nuotrauka pabaigai. Štai toks Seat Ibiza Ecomotive likimas – dar vienas variklis iš Passat Blue Motion.
www.auto-bild.lt