Kitаmet sukaks dvidešimt metų, kai Renault Clio pasirodė rinkoje. Mašina turėjo didžiulį pasisekimą – du kartus gavo Metų automobilio titulą (1991 metais ir 2006 metais). Per šį laikotarpį iš viso parduota per 10 milijonų šio modelio vienetų. Nepaisant gerų rezultatų, Renault gamintojai nusprendė atjauninti šį svarbų B klasės arba mažų automobilių atstovą. Atnaujintas miesto modelis jau pasiekė Lietuvos automobilių salonus.
Dizainas
Didžiausi išorės pakeitimai matomi automobilio priekyje. Clio tapo panašus į Laguna ir Megane modelius. Atnaujintas automobilis įgavo sportiškesnį charakterį, kurį pabrėžia didelės oro įsiurbimo grotelės. Pakitusios formos priekiniai žibintai kai kuriose versijose turi juodа foną. Gale pakeisti žibintai ir buferis, be to, išoriškai atjaunojusį Clio galima atpažinti iš dvispalvių šoninių veidrodėlių gaubtų.
Pakeitimai viduje gana subtilūs. Buvo patobulinta jungiklių ergonomika, praplėsta sėdynių ir durelių apmušalų paletė. Prietaisų skydelis pagamintas iš minkšto ir malonaus pluošto „Slush”.
Įranga
Didžiausia automobilio įrangos naujovė – į prietaisų skydelį integruota navigacinė sistema „Tom-Tom”. Ji bus prabangesnės „Tech Run” versijos standartinės įrangos dalis arba užsakomas priedas už papildomus 1657 Lt. Pagrindinis šio įrenginio privalumas – didelis 5,8 colių spalvotas ekranas, sumontuotas prietaisų skydelio viduryje. Sistema valdoma specialiu pultu. Be standartinės navigacijos, ši sistema dar perduoda informaciją apie kelių eismą (spūstys, įvykiai, remontas), primena apie leistiną greitį – ekrane pasirodo greičio apribojimo ženkliukas, kuris viršijant greitį pradeda mirksėti.
Variklių gama papildyta nauju benzininiu 1.6/128 AG motoru. Clio III taip pat gali būti varomas jau žinomais benzininiais 1.2/65 AG, 1.2/75 AG, 1.2 TCe/100 AG, 1.6/110 AG, 2.0/203 AG (versija Sport) bei skirtingo galingumo dyzeliniais 1.5 dCi/70, 85 arba 105 AG varikliais. Be 5 pavarų greičių dėžės, galingesnėse versijose montuojamos ir 6 pavarų dėžės, o su 1.2/75 AG ir 85 „arklių” dyzeliniu varikliu – ir sekvencinė „Quickshift” 5 bėgių dėžė. O štai versijos su 1.6 ir 2.0 varikliais turės 4 padėčių „automatą”.
Po modelio atnaujinimo siūloma sportinė GT versija, kuri, priklausomai nuo rinkos, gali būti varoma šiais varikliais: 1.6/128 AG, 2.0/140 AG arba 1.5 dCi/105 AG. Šioje mašinoje montuojama mechaninė 6 pavarų greičių dėžė ir standesnė pakaba.
Vitoldas Milius