Naujas „Renault Fluence“ atkeliaus 2010 m. vasarį

Fluence1_08_30

2009 m. rudenį „Renault“ modelių gamą papildys naujas sedanas „Renault Fluence“. Iš kitų savo klasės modelių „Fluence“ išsiskirs patraukliu dizainu, patogumu bei pagalbinių technologijų gausa. „Renault Fluence“ bus gaminamas „Oyak-Renault“ gamykloje Turkijoje, kur iki šiol buvo gaminama „Renault Megane II“ sedano versija. 2011 m. “Renault” planuoja pasiūlyti elektra varomą „Renault Fluence“ versiją.

Naujas keturių durų „Renault“ sedanas bus 4,62 m ilgio ir 1,809 m pločio, turės 2,702 m ratų bazę. Automobilyje bus daugiau vietos keleiviams nei bet kuriame iš pagrindinių konkurentų: 1,48 m erdvės priekyje ir 1,475 m gale. Dėl tokio dydžio ir standartinės įrangos gausos „Renault Fluence“ atsiduria tarpinėje pozicijoje tarp kompaktinių C klasės šeimos modelių ir aukštesnės klasės automobilių.

Fluence2_08_30

„Renault Fluence“ 530 litrų bagažinė yra viena didžiausių savoje klasėje. Be to, ją galima išplėsti sulankstant sėdynes. Kadangi bagažinės ir pagrindinės automobilio erdvės neskiria jokia metalinė pertvara, išplėstoje bagažinėje patogu vežti didesnių gabaritų daiktus. Bagažine patogu naudotis dėl žemo slenksčio ir 1020 mm angos aukščio. Tai buvo pasiekta inkorporuojant vieną galinių žibintų dalį į automobilio kėbulo apatinę dalį.

Prekybos pradžioje „Renault Fluence“ bus siūlomas su 2 benzininiais (1.6 litrų 16V 110 AG ir 2.0 litrų 16V 140 AG) ir 5 1,5 litro dyzeliniais (dCi 85, dCi 90 DPF, dCi 105, dCi 110 DPF ir dCi 110 DPF su nauja dviguba sankaba). Visi dyzeliniai varikliai išmeta 119 g/km CO2 dujų ir atitinka „Renault eco2” ženklinimo reikalavimus. Abu benzininiai varikliai bus siūlomi tiek su mechaninėmis, tiek su automatinėmis pavarų dėžėmis.

Fluence3_08_30

Visuose „Renault Fluence“ modeliuose bus komplektuojama gausi saugos įranga: ABS sistema su elektroniniu stabdymo jėgos paskirstymu, „Emergency braking assist“ sistema staigiam stabdymui, elektronine stabilumo kontrolės sistema su CSV šoninio slydimo kontrole, tritaškiai inerciniai diržai, vairuotojo ir keleivio saugos pagalvės bei 2 šoninės oro pagalvės ir 2 oro pagalvės-užuolaidos, įspėjimo signalas vairuotojui ar keleiviui neužsisegus saugos diržų, tritaškis „Isofix“ tvirtinimas vaikiškai kėdutei, greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu ir paskutinės kartos galvos atramos.

Kuriant automobilį didelis dėmesys buvo skirtas kokybei ir išvaizdai, pavyzdžiui statramsčių medžiagoms. Galinis „Fluence“ bamperis sukurtas taip, kad paslėptų parkavimo daviklius. Priekiniai valytuvai yra paslėpti po variklio dangčiu tiek dėl estetikos, tiek siekiant sumažinti keliamą triukšmą važiuojant bei užtikrinti geresnę aerodinamiką. Automobilio patvarumo ir saugumo pojūčius sustiprina delikačiai parinktos stiklų ir metalinės durų dalies proporcijos. Didelis durų plotas slepia apsauginius strypus.

Fluence4_08_30

Automobilio salonas sukurtas taip, kad būtų kiek galima mažiau apkrautas. Pagrindinės vairavimo funkcijos ir svarbiausi sukoncentruoti vairo zonoje ir centrinėje panelėje. Vairuotojas gali patogiai naudotis navigacijos ir klimato kontrolės sistemomis, taip pat ant vairo sumontuotais garso sistemos bei telefono valdymo mygtukais bei greičio kontrolės sistema.

Įsėdęs į automobilį, vairuotojas per kelias sekundes gali susikurti idealią sėdėjimo poziciją. Vairuotojas gali patogiai reguliuoti sėdynės ir galvos atramos kampą, stuburo apatinės dalies atramą sėdynėje, vairo aukštį ir kampą bei sėdynės poziciją (ją galimą reguliuoti 240 mm pirmyn arba atgal bei 35 mm aukštyn arba žemyn).

Ypatingas dėmesys buvo skirtas vidaus apdailos medžiagų parinkimui: durų rankenos, prietaisų apvadai ir pavarų svirtis yra chromuoti, siūloma tiek tamsios, tiek šviesios odos apdaila. Priekinės panelės apdaila yra atspari kasdieniams lengviems smūgiams ir palietimams bei saulės spinduliams.

Automobilio viduje yra daugiau nei 23 litrų dydžio erdvės daiktų pasidėjimui, įskaitant apšviestą, vėsinamą 9 litrų pagrindinę daiktadėžę, 2,2 litrų erdvę centrinėje konsolėje bei po 2,6 litrus erdves priekinėse duryse. Vairuotojo ir keleivių komfortą užtikrina klimato kontrolės įranga, kuri siūloma kaip standartinė įranga net pigiausioje „Renault Fluence“ versijoje. Kai kuriuose modeliuose siūloma automatinė dviejų zonų klimato kontrolė, kuri veikia ypatingai tyliai ir siūlo tris darbo režimus.

Naujojo sedano pirkėjai už mažiau nei 500 eurų (~1730 Lt) gali užsisakyti integruotą „Carminat TomTom“ navigacinę įrangą, kuri pateikia detalius kelių žemėlapius 5,8 colių įstrižainės LCD ekrane, realaus laiko eismo (kamščių) informaciją ir alternatyvaus kelio pasiūlymus, įspėjimus apie greičio ribojimus ir greičio radarus, naudingą informaciją apie lankytinas vietas bei kitas naudingas funkcijas. Navigacinės įrangos funkcionalumą patogu plėsti naudojantis specialia http://www.renault-multimedia.com interneto svetaine.

Pigiausiame „Fluence“ modelyje yra įdiegta 60 vatų galios „RadioSat Classic“ garso įranga su MP3 palaikančiu CD grotuvu ir RCA jungtimi. Galingesnės įrangos norintiems pirkėjams siūloma specialiai kartu su „Arkamys“ sukurta „3D Sound by Arkamys“ garso įranga, kurią 140 vatų galios aštuonių garsiakalbių rinkinys, „Bluetooth“ jungtis telefoninių pokalbių valdymui bei „Arkamys“ garso reguliavimo technologija, pritaikanti garso sistemą prie automobilio kėbulo bei panaudotų vidaus medžiagų akustikos. Speciali „Plug & Music“ funkcija leidžia valdyti visus išorinius muzikos grotuvus (pavyzdžiui „iPod“ ar kitą grotuvą su USB jungtimi) naudojant ant vairo esančius mygtukus. Įrangos asortimentą pabaigia elektroninė automobilio atrakinimo ir užvedimo kortelė (nereikia rakto) bei greičio palaikymo sistema.

Kuriant „Renault Fluence“, buvo atlikti ne tik visi standartiniai patikrinimai, bet ir papildomi 800 kokybės testų. Tokiu būdu buvo siekiama užtikrinti sklandų automobilio darbą įvairiomis kelio sąlygomis, kurios būdingos pagrindinėms numatomoms šio automobilio rinkoms. Taip pat buvo stengtasi 20-30 proc. sumažinti automobilio eksploatacijos išlaidas. Pavyzdžiui, tepalų keitimo intervalas visiems variantas su dyzeliniais varikliais buvo pailgintas nuo 20 tūkst. iki 30 tūkst. km. (išskyrus 85 AG versiją), o klimato kontrolės sistemos nuo šiol nereiks papildyti.

„Renault Fluence“ prekyba prasidės 2009 m. lapkričio mėn. Turkijoje. Vėliau modelis bus pasiūlytas kitose rinkose. Lietuvos rinką „Renault Fluence“ pasieks 2010 m. vasarį. Jis pakeis „Renault Megane II“ sedaną, kuris ypatingo populiarumo sulaukė Turkijoje (parduota 140 tūkst. vnt.), Rusijoje (parduota 60 tūkst. vnt.) ir Rumunijoje (parduota 35 tūkst. vnt.). „Fluence“ bus gaminamas atnaujintoje „Oyak-Renault“ gamykloje Turkijoje kartu su naujuoju „Renault Symbol“ bei „Clio III“ trijų durų, penkių durų ir universalo versijomis.