“Citroen” kompanija atskleidė pirmąsias oficialias naujos kartos C3 nuotraukas. Šis automobilis debiutuos Prancūzijoje vėlyvą rudenį, o į Lietuvą atkeliaus 2010-ųjų pavasarį.
Įprastu dalyku tapo tai, kad automobilių gamintojai su naujausių savo kūrinių nuotraukomis mus supažindina likus keliems mėnesiams iki jų oficialių premjerų. Panašiai pasielgė ir Citroen gamintojai.
Gera išvaizda – pusė sėkmės
Dabartinė C3 karta yra labai populiari Europos rinkoje – jau nupirkta per 2 mln. šio modelio vienetų. Prancūzų koncernas tikisi, kad netrukus pasirodysiančio modelio laukia panaši sėkmė, t.y. jo bus parduota bent jau tiek pat. Žiūrint į pirmąsias nuotraukas, galima pasakyti, kad mažasis Citroen neturėtų skųstis dėl nedidelio populiarumo tarp pirkėjų, nes atrodo gražiai. O gera išvaizda – jau pusė sėkmės.
Savo stiliumi naujokas primena ankstesnį modelį būdingu kėbulu su suapvalintu stogu, tik yra naujoviškesnis ir pasižymi geresniu oro pasipriešinimo koeficientu. Didesni žibintai, didesnės oro įsiurbimo grotelės ir grioveliai durelėse suteikia naujajam C3 dinamiškesnį charakterį. O kas jį išskiria iš kitų B segmento automobilių – tai priekinis stiklas “Zenith”. Jo didžiulis plotas gautas todėl, kad stiklas giliai įleistas į stogą. Jis užtikrina ne tik šviesą viduje bei didina priekyje sėdinčiųjų akiračio kampą iki 80 laipsnių, bet ir garantuoja nepamirštamus įspūdžius važiuojant (štai kodėl modelio vardas pasipildė žodžiuVisiodrive).
Panašų sprendimą Citroen gamintojai panaudojo šiek tiek anksčiau modelyje C4 Picasso (Visiovan). Apsaugą nuo saulės už tikrina atitinkamai užtamsinti langai: labiausiai – virškeleivių , po to stiklas palaipsniui šviesėja, kol tampa normaliai permatomas. Palyginti su ankstesniu C3 modeliu, naujasis automobilis paaugo 9 cm ir yra 4 cm platesnis.
Vidus turėtų pasiūlyti daug erdvės ir funkcionalumo. Bagažinės talpa, esant standartiniam sėdynių išdėstymui, yra 300 l, be to, yra daug slėptuvių: didelė uždaroma įprastoje vietoje priekyje, alkūnės atramoje, durelėse ir vidurinėje konsolėje.
Bus ir ekologiški varikliai
Važiavimo malonumo naujuoju C3 šaltiniu turėtų būti ir nepriekaištinga apdailos medžiagų kokybė (kuriant prietaisų skydelį vadovautasi sprendimais, panaudotais studijiniame ir prabangesniame DS modelyje), puiki garso izoliacija viduje ir, priklausomai nuo versijos, naujoviška įranga.
Pavyzdžiui, automatinė oro kondicionavimo sistema, kvapų purškiklis, chromuotos priekinio skydelio detalės, satino ir grafito spalvos arba aliuminio apvadai, odinis salonas, garso sistema RD4 MP3 su USB lizdu ir garso įvestimi, suderinama su “iPod” grotuvu, garsiakalbių komplektas “Bluetooth” belaidžiam telefonui pajungti bei navigacinė sistema “MyWay”. Papildomos įrangos sąraše siūloma “Hi-Fi System”, kuri, pasak “Citroen” atstovų, užtikrins aukščiausią garso kokybę už konkurencingą kainą.
Jau debiutuodamas automobilis bus siūlomas ir su dyzeliniu HDi 90 FAP varikliu, išskiriančiu vos 99 g CO2/km. Nuo 2011-ųjų bus siūlomos ir kitos šio motoro versijos, pavyzdžiui, su antros kartos “Start &Stop” sistema ir 5 bei 6 pavarų elektronikos valdomomis mechaninėmis dėžėmis, kurios padės dar labiau mažinti degalų sąnaudas ir CO2 išmetimą (iki 90–95 g/km). Citroen mažylių versijų su naujos kartos benzininiais varikliais anglies dvideginio emisija turi sumažėti iki 110 g/km. Naujasis Citroen C3 bus gaminamas Prancūzijoje, One su Bua ir Puasi gamyklose.
Loreta Žilinskaitė