Į Lietuvą atvyko galingiausias „Ford of Europe“ serijinis modelis Ford Focus RS. Tai ribotos gamybos automobilis – šio modelio planuota pagaminti tik 4 tūkst. vienetų. Baltos „Frozen White“ spalvos Focus RS atvykęs į „Vilniaus Vista“ saloną yra vienintelis toks Baltijos šalyse automobilis.
Focus yra vienas pagrindinių „Ford“ modelių Europoje, kurių per 7 šių metų mėnesius parduota beveik 190 tūkst. vnt. Tikimasi, kad išskirtinis Focus RS modelis padidins susidomėjimą Focus modeliais Europoje ir mūsų šalyje, be to Lietuvoje šiuo metu yra pristatoma ir speciali Focus Limited versija.
Legendinis Ford Focus RS į rinką grįžo po šešerių metų pertraukos. Moderniai interpretuojantis RS filosofiją, naujasis Ford Focus RS įkūnija įspūdingą ir įkvepiantį, tačiau prieinamą ir praktišką sportinį automobilį.
Ford Focus RS širdis – „Duratec RS” 2.5 l variklis su turbina, sukuriantis: 305 AG galią prie 6500 sūkių ir maksimalų 440 Nm sukimo momentą tarp 2300 ir 4500 sūkių.
Dinamikos gerinimas apima 40 mm platesnę tarpvėžę, jautresnį vairą, didesnius stabdžius, pagal užsakymą pagamintas „Continental” 235/35 R19 padangas ir patobulintą aerodinamiką, tačiau esminė naujovė – inovatyvi pakabos technologija, pavadinta „RevoKnuckle” („RevoLankstas”).
Kontroliuoti galią kelyje padeda „Quaife“ sraigtinis riboto slydimo diferencialas, patobulintas Ford Team RS komandos ir pritaikytas 6 pavarų Focus RS dėžei.
Naujasis Ford Focus RS iki 100 km/h įsibėgėja per 5,9 sekundės ir pasiekia maksimalų 263 km/h greitį. Tai greičiausias „Ford of Europe” sukurtas automobilis, „Lommel” bandymų trasoje Belgijoje aplenkiantis net Ford GT.