Mokslininkams iš Mičigano Universiteto pavyko gauti 2,5 milijonų JAV dolerių (beveik 6 milijonų litų) vertės paramą, kurią suteikė JAV energetikos ministerija, kad būtų baigta rotorinio variklio, dirbančio benzino pagalba, prototipo gamyba. Kaip pranešė Green Car Congress, šis agregatas penkis kartus ekonomiškesnis, 20 procentų lengvesnis ir 30 procentų yra pigesnė jo gamyba negu įprasto vidaus degimo variklio.
Naujasis variklis – tai šiuolaikiška rotorinio variklio interpretacija. Pirmas toks variklis buvo pagamintas praeito amžiaus 50-ųjų metų viduryje. Šis Mičigano Universiteto mokslininkų išradimas, vadovaujančio kūrėjų grupei profesoriaus Norberto Miullerio teigimu, gali pakeisti ne tik tradicinį vidaus degimo variklį, bet ir gali dirbti be aušinimo sistemos, generatoriaus, transmisijos ir oro paskirstymo daviklių.
Profesoriaus manymu, naujas variklis padės sukurti hiper ekonomišką hibridinį automobilį, vienu ypu, be papildomo pakrovimo, galintį nuvažiuoti 800 kilometrų. O dėl nebrangaus variklio toks automobilis bus prieinamas plačiajai masei vartotojų. Šio automobilio anglies dvideginio išmetimas į aplinką bus 95 procentais mažesnis, negu automobilių, turinčių įprastinį vidaus degimo variklį.
Manoma, kad naujojo variklio, paruošto serijinei gamybai, versija gali būti pateikta per artimiausius dvejus metus.
Čia galite pasižiūrėti profesoriaus Norberto Miullerio interviu:
www.auto-bild.lt
Foto: msu.edu